Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Totale beginner wil starten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Totale beginner wil starten.

    Korting op 420shop
    Hallo mede stoners

    Ik ben een totale leek van kweken, en wil graag 1 a 2 plantjes neerzetten voor eigen gebruik.
    Deels omdat de coffeeshops je gewoon bestelen waar je bij staat, en deels omdat de kwaliteit me zeer tegen valt in de shops in mijn stad.

    Mijn vraagjes waren wat ik nou precies nodig heb, qua zaadjes, voeding, hoevaak ik voeding en water enzo moet geven, wat voor lampen etc.
    Ik wil dus wel binnen, maar zo stiekem mogelijk. Ben thuiswonende, de risico's neem ik voor lief ik wil gewoon een leuke, makkelijke en snelle oogst hebben.

    Ik hoop dat iemand me kan helpen,

    Stonede Naamloos.

    #2
    Re: Totale beginner wil starten.

    stonede naamloos... speur de sectie binnenkweken eens af!! daar staan al je vragen voor het rapen!!

    Comment


      #3
      Re: Totale beginner wil starten.

      Lezen, Lezen en dan nog meer .....

      Dan kom je er vanzelf achter

      Snel en makkelijk, dat wil ik ook, als jij er achter komt, vertel je mij dit dan ook ?

      Ik ben de laatste dagen een beetje ForumLui.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        #4
        Re: Totale beginner wil starten.

        Dit noem ik nou echt een hollandse gierige houding.
        Als je niet wil zeggen wat ik precies nodig heb, dan moet je niet praten. Dit is toch absurd, ik kom hier naar een growforum en dan moet ik het zelf maar uitvinden...
        Ik wil toch juist van ervaren personen horen wat ik precies nodig heb dan... Straks koop ik allerlei dingen en gaat er iets simpels fout omdat ik iets fout begrepen of gelezen heb.