Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste micro kweekkast

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: mijn eerste micro kweekkast

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
    Je zou op een kwart tot een halve gram per watt kunnen rekenen.

Het oppervlak en aantal planten is dan ook gerelateerd aan de hoeveelheid licht.

Je kunt wel nog kiezen voor veel kleine plantjes (SOG) of een paar grote (SCROG of super cropping etc). Uiteindelijk leidt dat ook tot een vergelijkbare oogst per oppervlak per hoeveelheid licht.

Kortom de grootte van de gewenste oogst bepaald de keuze voor de verlichting en de rest volgt daar dan uit.
    Die kwart tot een halve gram per Watt is dat gedroogd of nog nat gerekend. Sorry voor de vraag mss maar ben nog een echte noob op dit vlak.

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk
    Last edited by eMVee; 23 November 2013, 18:53.

Comment

Droog. Het is ook geen harde waarde, want als je er een zooitje van maakt dan haal je die kwart gram per watt al niet eens. Als je ervaren bent kun je uiteindelijk met een flinke lamp ook wel tot een gram per watt komen.

Je kunt echt het beste wat kweekverslagen lezen. Dan zie je heel snel een hele kweek van zaad tot oogst. Dat geeft inzicht in de gebruikte spullen, problemen die zo langs komen en hoeveel het opbrengt.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
        Droog. Het is ook geen harde waarde, want als je er een zooitje van maakt dan haal je die kwart gram per watt al niet eens. Als je ervaren bent kun je uiteindelijk met een flinke lamp ook wel tot een gram per watt komen.

Je kunt echt het beste wat kweekverslagen lezen. Dan zie je heel snel een hele kweek van zaad tot oogst. Dat geeft inzicht in de gebruikte spullen, problemen die zo langs komen en hoeveel het opbrengt.
        Ok bedankt voor de info alvast. Zal deze avond na mijn werk al eens beginnen met lezen in de kweek verslagen. Zo ben ik wel weer tijdje zoet. Zijn er verslagen waarvan je weet dat ik het meeste kan opsteken. Waarschijnlijk de verslagen zoeken van de wat meer ervaren kwekers. Nogmaals bedank he.

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk

Comment

Het beste zijn de verslagen die regelmatig bijgehouden worden. Denk dat je dat wel kan zien aan het aantal views en reacties. Ook bij onervaren kwekers zie je tips die de ervaren kwekers dan weer geven als er iets mis gaat

Oh en zelf een kweekverslag bijhouden. Dan krijg je vanzelf opmerkingen als er iets niet goed gaat. Of een schouderklopje als het wel goed gaat (ook altijd leuk).

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

White Diesel Haze... Heb ook nog een voorraadje liggen
            Heb tevens nog zaad dus deze zal ik binnenkort nog eens kweken.

Een THC bommetje indien je de kweek tot een goed einde brengt!
            sigpic
            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
            X