Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
alien moet ik dan meer middelen inzetten dan enkel een comp. fan die verse lucht aanvoert en een lucht vochtigheidmeter. Je moet maar eens kijken naar de kweekkast bij kweekverslagen en dan mijn eerste kweek van 2009
Waarschijnlijk wel,zeer zeker in de zomer wanneer et toch al snel te warm is ben je beter met wat meer afzuig capaciteit.Een mini maxi temp en lv meter is iets wat je altijd nodig hebt METEN IS WETEN,op et moment dat je eenmaal draait kun je verder kijken naar eventuele verdere aanpassingen maar nooit geen dingen op voorhand aanschaffen die je achteraf misschien niet nodig hebt,zonde van de poen zeg ik dan altijd maar.
HPS sowieso, meer dieptestraling als ik me niet vergis. Zo ook iets minder gepruts met lampen monteren. Maarja, ik ben dan ook zelf een Hpser, niets kan ertegen op vind ik
Het aantal Watt aan lampen dat je hebt delen door 2 en dat is je uitkomst voor beginnelingen. Alles wat je daarboven hebt mag je al spreken van een succes. Eenmaal je meer ervaren bent zal dat 'richting' 1gr/Watt gaan . Veel succes daarmee
Comment