Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: Intake Fan op plant gericht vragen om problemen?
zolang je geen omhogkrullende bladeren hebt zal de plant weinig last hebben van de bovenste.
kan je aan de onderste geen stukje darm bevestingen die zo naar de grond gaat
Niet ideaal idd. De topjes die daar zitten zullen onder het stof komen te zitten, want de lucht waait er telkens overheen.
Ik had eerst precies hetzelfde namelijk. Dus het lijkt me verstandig om de topjes ff weg te dieven. Die takken zullen er geen last van hebben en zoveel wiet zal het niet schelen met nog 4 planten.
Het staat pas zo sinds twee dagen is dieven dan noodzakelijk (of bedoel je de onderste fan, daar hangt ook een koolstof spons voor blokkeert ook wel stof lijkt me)? En de oplossing die ik voor nu heb is dus niet goed? Ik dacht dat een luchtstroom boven de toppen juist beter was mmm...
Of wat thugs zegt een stukkie darm die naar beneden blaast, maar die ventilatie rooster is ook niet verkeerd.
Zelf gebruik ik iets kleinere fans (2stuks) met ook iets minder vermogen. Heb ze hangen tussen de lamp en de plantjes.
Ze mogen best iets dansen de plantjes (krijg je sterke stammen van) maar vol in de bek blowen of te dicht erop is weer too much.
Succes man!
Comment