Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar temp/hygrometer plaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Waar temp/hygrometer plaatsen

Korting op 420shop
    Ik vroeg me af waar ik de temp/hygrometer het beste kan plaatsen.

Dit heb ik ook mijn mijn kweekverslag staan maar ik vraag het me nog steeds af.

mijn tem/hygrometer heeft een meter deze zit op de apparaat zelf en eentje met een een draadje.

Nu heb ik de apparaatje op de grond staan tussen de potten deze geeft een temp van max 27,5 aan
    en de sensor met het draadje heb ik onder de lamp deze geeft een max van 31 graden aan.
    Mij werd aangeraden om deze onder de bladeren te leggen ook gedaan maar er nog niet veel schaduw.

Dit is een foto de planten staan nu in de grotere potten de foto is niet recent.
    Ik kan helaas nu geen nieuwe foto maken omdat de planten aan het "slapen" zijn

IMG_0214.JPG

Alvast bedankt voor de hulp,

Witpen
    Last edited by witpen; 19 May 2014, 20:03.

Re: Waar temp/hygrometer plaatsen

Je sensor moet op pothoogte komen en uit het licht, klein afdakje erboven bv toiletrolleke in de lengte doorsnijden. Warme lucht stijgt dus hoe hoger je sensor hoe hoger de temperatuur. Ideale temperatuur rond de potten is 25 graden.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

Re: Waar temp/hygrometer plaatsen

Odyssee, bedankt voor de snelle reactie straks om 21.00 gaan de lampen aan en ga ze dan goed neerzetten.
      Ik zal er een foto van maken om het te laten zien een afdakje heb ik al gemaakt

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Comment

Bezig...
      X