mijn vraag is of deze spaarlampen goed zijn voor in mijn hokje?zoja hoeveel zou ik er moeten plaatsen om mijn hokje vol te kunnen zetten ?de afmetingen zijn 60 op 1m20 en is 90 hoog hier enkele foto's van de lamp en het hokje2014-06-06 14.31.23.jpg2014-06-06 14.31.57.jpg thanks in advance
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoeveel spaarlampen ?
Collapse
X
-
Re: hoeveel spaarlampen ?
tornados kwam ik al vaak tegen in verslagen
al zijn plug and play spaarlampen ook leuk van 125 tot 300 watt mogelijk
ik raad je dus twee plug and play lampen van 125w aan / al zal je dan wel 2 keer twee lampen moeten aanschaffen en monteren zoals jou dat het best lijkt .. je hebt immers groei en bloei lampen .. dus twee soorten
makkelijker ben af met hps .. die kan je zowel in groei als bloei gebruiken .. een hps lampje van 250 w zal je ook al veel helpen past net in je hokje
je kan ook tl gebruiken al zit je ook daar met een minder opbrengst vergeleken met hps en ook daar moet je twee soorten lampen hebben de cool en de warm Whites .. om enerzijds te groeien en anderzijds te bloeien ..
tenzij je gewoon altijd gelijk alles op 12/12 gaat zetten dan heb je enkel de bloeilampen nodig
Comment
-
Re: hoeveel spaarlampen ?
6x 30W TL buizen ?
Die zijn 90cm lang, past mooi dus.
Even een frame knutselen en dan hang je dat er zo in.
gallery_6976_164_38107.jpg
Die hoog wattage (125,200,300W) plug en play lampen zou ik niemand aanraden.
Er passen wel 3 TNeon setjes naast elkaar in.
Pak je 3 setjes van 2x55W heb je totaal 330W verdeeld over de hele oppervlakte. (als die 120x60 tenminste de binnenmaat is)
Tneon.JPG
Maarre..je gaat wel een knappe afzuiging nodig hebben, want met pc fans of badkamermodelletjes hou je zo'n klein kastje niet makkelijk onder de 30 graden.
Vergeet de bijpassende filter niet.
Comment
Comment