Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel plantjes in me kast?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hoeveel plantjes in me kast?

Korting op 420shop
    Ik ben erg benieuwd wat het beste aantal plantjes zijn voor in mijn kweekkast
    ik heb er 5 besteld maar denk dat het overdreven is om er 5 neer te zetten.
    ik wil zowiezo gaan scroggen mijn kast maat is 85cm breed 54 diep 110 hoog.
    Voor meer info zie kweekverlag.

alvast bedankt

Re: hoeveel plantjes in me kast?

2 plantjes is meer dan voldoende met een scrogg
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Hey thugz

Bedankt voor je reactie dan ga ik voor 2, zou je een schatting kunnen maken wat ik er ongeveer aan overhoud
      om te roken met mijn set up (kweekverlag is gemaakt).
      Wil er wel graag mijn eigen gebruik van af halen natuurlijk anders zou ik misschien nog iets aan kunnen passen.

alvast bedankt

Comment

Als je met spaarlampen kweekt dan zou je kunnen hopen op 0,3 tot 0,5g per Watt.

Maar goed, het hang van van alles af. Ik heb ook een keer en kweek gedaan met 3 plantjes en 1 plantje werd herma en moest eruit en een andere was door kou veel te snel klaar. Met nog maar 1 van de 3 plantjes over valt de oogst dan al snel flink tegen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

hey wietefras ja heb je verslag gelezen pfff hoop pech gehad inderdaad .

we zullen zien hoe het zich gaat ontwikkelen bij me, en stel het erg teleur kunnen we voor de
          2de run altijd voor iets anders gaan evt.

Comment

Laatste kweek had ik 4 planten staan en toen had ik wel een goeie oogst. Dat is dus het punt, het is soms maar net hoe het loopt. Zeker als je steeds andere soorten en kweekmethodes kiest, maar dat is nou juist weer de lol. Steeds hetzelfde is ook niets aan

Klein kweekje zijn ook de kosten niet, dus als dat een keer mis gaat is het ook weer niet zo erg. Inderdaad gewoon een volgende run en het komt wel weer goed.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

zkr weten , en een spaarlamp is er ook zo bijgezet zou bv.
              voor de bloeifase 2 lampen erbij kunnen monteren aan de zijkanten of iets dergelijks.
              Moet goed komen hoop snel te starten zaadjes zijn onderweg nog

Comment

Bezig...
              X