Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Computer fans aansluiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Computer fans aansluiten

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Is er iemand die mij iets meer uitleg kan geven over hoe ik computerfans (2) moet aansluiten?
    Ik dacht dat ik het zwarte en rode draadje kan aansluiten op een oude adapter van een pc, maar ik kan ze niet rechtstreeks op een elektriciteitskabel met stopcontact aansluiten he vermoed ik?
    Laat eens weten hoe jullie je pc fans hebben aangesloten.

    Grts Sphoaxie

    #2
    Re: Computer fans aansluiten

    Je kunt beter gewoon een 12V netvoeding kopen. Of wellicht heb je die zelfs al ergens liggen. Even kijken op het labeltje van al die transformatoren die we in de loop der tijd verzamelen. Zit toch vaak wel een 12V model tussen.

    Een PC voeding kan ook, maar die zijn heel erg onzuinig voor dit soort toepassingen. Bovendien ook irritant rumoerig. Je moet dan het gele draad hebben voor 12V. je moet waarschijnlijk ook nog wel wat doen om te zorgen dat die oude PC voeding het doet zonder PC eromheen. Meestal moet je het groene draadje doorverbinden naar een 0V draadje (zwart)

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Computer fans aansluiten

      GsmLader ofzo gebruiken
      Gsm heeft 5 v
      Kijk eens of je oude laders hebt die je toch niet meer gebruikt
      Alles van lader is goed als het rond de 12 v is
      Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

      Comment


        #4
        Re: Computer fans aansluiten

        Oke thanks voor de tips!

        Comment


          #5
          Re: Computer fans aansluiten

          Weet niet of het werkt maar een modelspoortrafo is dat niet iets, dan zou je de fan ook kunnen dimmen.
          sigpic *** https://popcorntime.io/ ***

          Comment

          Bezig...
          X