Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb verschillende verhalen gelezen. Maar er zijn zo veel verschillende manieren. En er komt vind ik nog al veel bij kijken.
Via hier hoor ik meningen van andere en ervaringen. als ik verhalen lees weet ik niet of dit in de praktijk allemaal werkt...
En een tent kopen komt later wel eerst meer info op doen!!
Hee, over die voeding ;p. sorrie man. Nog geen voeding geven. Heb je plantje gezien en pas als hij meerdere blaadjes krijgt mag je EEN KLEIN BEETJE voeding erbij geven.
Q bedoelde het alleen maar goed, net zoals ik. TL of HPS ? Waarom zouden bedrijven die tomaten kweken geen TL gebruiken maar HPS? Groei kan prima voor onze dames onder TL, alleen een hele kweek vallen de resultaten gewoon erg tegen op TL.
Aarde, voeding... natuurlijk heeft de 1 een voorkeur voor een bepaald merk dan een ander, maar het principe blijft het zelfde: de samen stelling is afgestempd op je dames. Daarbij kun je je ook afvragen waarom de GrowShops van die kant en klare tentjes aanbieden, en wat er in zit... Dan krijg je ook een beter inzicht wat je nodig hebt om te kunnen kweken ( let op, veelal bieden ze bij die tentjes geen schakel relais kast aan. Een davin DV-12 is een voorbeeld van zo kast )
Ik snap je insteek wel, houd dan een kweek verslag bij ? Foto's worden erg gewaardeerd, net zoals wat je hebt gedaan. Bij eventuele problemen kan men je advies geven, echter is het aan jou om een keus te maken wat je er mee doet.
Die tent nu nog niet gaan halen is tijdverspilling. Ja, er komt veel bij kijken. Maar zonder deftige opstelling gaat dit nergens naar. En dan heeft het ook geen zin om te antwoorden op vragen als: goh hij groeit toch niet echt hard, is het al tijd voor voeding?
Begrijp dat jullie het goed bedoelen. Dat waardeer ik zeker! Ik heb een eigen kweekverslag opgestart. Zal eerst meer informatie zoeken voordat ik wat vraag! Bedankt
Comment