Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nlx Daimond (beginner)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nlx Daimond (beginner)

    Korting op 420shop
    Sinds 2 weken ben ik begonnen met 2 nlx daimond autoflower zaadjes te kweken, ze groeien gestaag en eentje strekt een beetje maar staat wel recht. Ik ben echter niet in Nederland vandaar dat ik met de nodige vragen zit.
    Mischien kunnen jullie me tips geven

    Ik zit momenteel in Batumi dat is in Georgie en er is hier vrij weinig te krijgen.

    Momenteel staan de plantje in een potje aarde gemixed met turf. tevens ook de enige soort aardige verkrijgbaar hier.
    Kan ik dit zo laten of moet ik toch echt even ergens gaan graven naar andere aarde

    Ik heb er nu een 26 watt spaarlamp op staan is dit voldoende? Er is wel een lampen winkel de heeft deze lampen http://newlight.ge/en/produkcia/details/452 en deze http://newlight.ge/en/produkcia/details/447 en deze http://newlight.ge/en/produkcia/details/428. Mischien dat iemand daar nog een betere lamp ziet en in de winkel zelf hebben ze meer.

    Ik verwacht niet de beste oogst maar mischien kan ik met wat tips van jullie toch een beetje mooie plantjes kweken.

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Nlx Daimond (beginner)

    ik zou voor die tornados gaan! zon 4 per plantje moet wel werken!
    je plantje strekt omdat ze te weinig licht heefft! lees is wat rond op het forum! alles wat je nodig hebt staat hier wel!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

    Comment


      #3
      Re: Nlx Daimond (beginner)

      autoflowers best direct in hun "grote" pot

      Comment


        #4
        Re: Nlx Daimond (beginner)

        Dat van dat strekken heb ik idd gelezen, dus 4 tornado lampen en welk wattage moeten deze lampen per stuk hebben ? zie ze van 8,12,15, en 32w.

        Ja ik wil ze het liefst zo snel mogelijk in hun grote pot doen. Maar ze verkopen alleen aarde met turf. Nu heb ik gelezen dat dat voor kleine plantjes wel goed is.
        Maar kan ik deze aarde ook gewoon in de grote pot doen en ze daar laten groeien?

        Comment


          #5
          Re: Nlx Daimond (beginner)

          zie dat de wortels niet verbranden en hoe meer watt hoe meer grammen maar denk ook maar aan de prijs van die lampjes

          Comment


            #6
            Re: Nlx Daimond (beginner)

            - heb je foto , hoe ze er nu bijstaan ?

            - Grts Amazing

            Comment


              #7
              Re: Nlx Daimond (beginner)

              Hallo amazing ik zal morgen een foto plaatsen van mijn setup. heb vandaag 4 20w tornados gekocht(warm wit) en 1 23 watt coollight. morgen laat ik een kastje bouwen en haal ik een ventilator. Het gaat allemaal niet zo snel hier

              Comment


                #8
                Re: Nlx Daimond (beginner)

                IMAG2132.jpg

                Dit is wat ik heb kunnen maken hier. Onder leg ik nog folie en ik maak het kastje nog gedeeltelijk dicht met folie. Zitten nu 4 lampen in en een fan.
                Hopelijk word het zo wat.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Hier met plantjes. Komen nog 2 lampen bij. IMAG2133.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: Nlx Daimond (beginner)

                  Hmm, aardig bezig, maar veel kans geef ik het niet. Je gaat hoogte tekort komen. Zowieso heb je ontzettende strek in je planten. Je kunt ze voorzichtig platleggen (of wanneer ze omvallen gaat dat vanzelf) en dat blijven doen tot het eind van de bloei.
                  Bedenk even wat je uitgeeft, en of je voor hetzelfde geld niet beter een TL of Tneon set kunt aanschaffen. Vaak lijken spaarlampjes economischer, maar je geeft snel kleine bedragen uit (ik kocht ooit 10 spaarlampen van 7,50, gespreid over een maand of twee), terwijl je voor 65 euro een deftige kweeklamp hebt. Dan heb ik de fittingen en bedrading nog niet meegerekend.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Nlx Daimond (beginner)

                    Ja ik ben nu bezig om te kijken of ik tneon kan importeren. heb nu 5 spaarlampen er in hangen en 1 plant een soort van opgegeven. die andere is gestopt met strekken en de blaadjes groeien nu

                    Comment

                    Bezig...
                    X