Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

spaarlamp/ledkweek groeisnelheid planten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

spaarlamp/ledkweek groeisnelheid planten.

Korting op 420shop
    hallo, ik kweek nu al enkele jaren met spaarlamp van 200watt, ik vroeg mij af of het normaal is bij spaarlampkweek dat de plantjes nadat ze in bloei gezet zijn maar een klein beetje groeien.
    als ik ze zoals in de meeste kweken beshreven na 2weken al doe bloeien blijven mijn plantjes extreem klein. ben onlangs overgestapt naar led en ondervind daar hetzelfde probleem...
    als ik mijn plantje's op een hoogte van ongeveer 20-30 cm in bloei zet groeit alles zo'n 5 cm nog en dan bloeien ze af zoals ze zijn.
    als mijn vriend met zijn 400watt hps plantjes van 10cm in bloei zet worden die ^planten soms nog een halve meter hoog of meer....
    ligt het aan mijn verlichting of zou ik nog iets anders misdoen?
    heb al verschillende voedingslijnen getest (canna,plagron,hy pro,no mercy) blijft gewoon hetzelfde...

grtz wullox

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

moet er wel bijmelden dat ik altijd zeer kompakte toppen heb in vergelijking met hps van vriend, maar dan wel veel kleinere en minder....

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Last edited by wullox; 11 March 2015, 09:45.
    1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

Re: spaarlamp/ledkweek groeisnelheid planten.

We hebben het niet over autoflowers neem ik aan ? Die bepalen zelf wat ze doen.
    De soort is allesbepalend.
    Een indica groeit wat minder door dan een sativa, helemaal als er maar beperkt licht is.
    Last edited by QnQ; 11 March 2015, 14:59.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bij mij (en normaal is na wat ik lees overal) dat je plantjes nog 1-2 weken na het in bloei zetten ongeveer met de zelfde snelheid doorgroeien om dan heel langaam nog ietsje in de hoogte te gaan.
      Wat ik me vooral afvraag, hoe groot zijn je potten? want zodra je wortels geen ruimte meer hebben zich verder te ontwikkelen stopt ook de groei van je plant.

Comment

gebruik altijd 20liter potten en als ik de wortels bekijk na oogst is zo'n 70 procent van de aarde met wortels. ze groeien wel nog 2 weken hoor maar echt langzaam.
        heb het zowel met indica als sativa als hybrids... zou het ook kunnen omdat ik in begin van bloei de grote bladeren verwijder? heb dit geleerd van iemand die dit ook doet en daar zeer content over is

is deze site safe om te gebruiken en foto's op te posten? vertrouw dit niet echt... anders zou ik mijn volgend 'tomaten'kweekje eens in verslag brengen.

Comment

Ja duh... facepalm.gif

Bladeren zorgen voor energie.
          Minder blad --> minder energie --> kleiner plantje --> kleinere toppen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De flikken zitten bij de ledenlijst bij de f. Dus ge hebt nog een tijdje.

Dus ge had ni alleen 1 plant buiten staan toen ge gepakt werd? Iemand die voor het gerecht moet verschijnen voor wiet houdt zich mss best effe low profile?

Comment

is niet voor en bij mij hoor momenteel en op het moment dat het gebeurd is wast maar 1.
              en hoe bedoel je bij de ledenlijst bij F. ? dus ze zitten hier wel degelijk op?

Comment

Bezig...
              X