Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

spaarlampenkweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

spaarlampenkweek

Korting op 420shop
    Ik heb een paar vragen over het kweken met spaarlampen .

ik heb een kast staan waar ik een kweekkast van ga maken , ik ga eerst vanbinnen helemaal met zilverpapier bekleden en dan 3 autoflowers erin zetten .

als verlichting ga ik 4 x philips tornado spaarlampen (100watt) dus samen 400watt vanboven in de kast hangen , alleen zit ik nog met 1 probleem en dat is het vinden van een connector waar ik 4 spaarlampen in 1 keer kan indraaien,

ik heb dus de vraag of je dat kan kopen in doe-het-zelf winkels of een brico ( ik kom uit Belgie )

dit is wat ik zoek http://dutch.alibaba.com/product-gs/...631368804.html zolang ik er maar 4 sparlampen in kan draaien .

weet er iemand in welke winkel in belgie ik dit kan kopen ? (geen online site's)

Dan mijn laatste vraag (ik heb wel al rondgezocht maar toch voor zekerheid) - Ga ik nog deftige resultaten kunnen behalen met deze verlichting en zonder voeding ?

bedank voor het lezen grts TangerineHaze

Re: spaarlampenkweek

De volgende... Zilverpapier werkt niet. Je moet de binnenkant wit verven. 100 watt tornado spaarlampen van philips bestaan niet, hooguit 23. Neen, je haalt daar geen deftige resultaten onder en zonder voeding al helemaal niet. Zet ze buiten. Een goeie zomer en je autoflowers leveren nog iets op.

Zo'n ding kan je zelf maken met 4 sockets.

Comment

Ik heb nu wel juist geluk dat mijn kast al wit is maat ja ik ga toch eerst beginnen met een buitenkweek en na de zomer een hps lamp aanschaffen ��

Comment

Je hebt de Philips tornado ook van 32watt. Je kan eens naar mijn micro verslag kijken, ik heb nu 1 plant staan onder 3x 23 watt tornado's. Ondanks dat ik ze overvoed heb doet ze het toch aardig onder de spaarlampen. (Ik heb dus wel voeding gebruikt). Je moet geen super opbrengst verwachten, maar wat te roken kun je er zeker af halen
        Greets

Comment

Bezig...
        X