Beste Jointjedraaien,
Ik ben 11apr begonnen met het ontkiemen van 2 Crimea Blues, en deze zijn gelukkig beiden uitgekomen. Nu ben ik ong. een maandje al aan het groeien, en ik vroeg mijn eigenlijk af wanneer ik het beste me screen er boven kan hangen, en wanneer switch ik naar 12/12? Of moet ik ze pas op 12/12 zetten als het scherm vol is?
Ook is er wat verschil in beide planten, te ene is wat kleiner die heeft wat problemen gehad ik vermoed pH. Maar heb nu me meter ge-ijkt en zou weer normaal moeten doen. De ander heeft eigenlijk zelfde water uit zelfde kan gehad maar die leek nergens last van te hebben alleen wat paarse stengels.
Ik zal wat foto's uploaden, ik hoor het graag.
mvg.DSCN0301.jpgDSCN0297.jpgDSCN0296.jpgDSCN0304.jpgDSCN0305.jpgDSCN0307.jpg
PS;
Setup;
60x60 tent
Secret jardin Tneon 2x55W (sinds 1week voorheen 4TL 18W)
Grond plagron lightmix
voeding sinds deze week plagron bio
Afzuiger pc-fan 12v regelbaar zonder filter.
inlaat flappie met pc-fan 5v ervoor
Ik ben 11apr begonnen met het ontkiemen van 2 Crimea Blues, en deze zijn gelukkig beiden uitgekomen. Nu ben ik ong. een maandje al aan het groeien, en ik vroeg mijn eigenlijk af wanneer ik het beste me screen er boven kan hangen, en wanneer switch ik naar 12/12? Of moet ik ze pas op 12/12 zetten als het scherm vol is?
Ook is er wat verschil in beide planten, te ene is wat kleiner die heeft wat problemen gehad ik vermoed pH. Maar heb nu me meter ge-ijkt en zou weer normaal moeten doen. De ander heeft eigenlijk zelfde water uit zelfde kan gehad maar die leek nergens last van te hebben alleen wat paarse stengels.
Ik zal wat foto's uploaden, ik hoor het graag.
mvg.DSCN0301.jpgDSCN0297.jpgDSCN0296.jpgDSCN0304.jpgDSCN0305.jpgDSCN0307.jpg
PS;
Setup;
60x60 tent
Secret jardin Tneon 2x55W (sinds 1week voorheen 4TL 18W)
Grond plagron lightmix
voeding sinds deze week plagron bio
Afzuiger pc-fan 12v regelbaar zonder filter.
inlaat flappie met pc-fan 5v ervoor
Comment