Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

duo fluor 80 watt tl lamp in een 75 watt armatuur tneon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

duo fluor 80 watt tl lamp in een 75 watt armatuur tneon

Korting op 420shop
    Goedemorgen,
    ik heb een vraag is het mogelijk om een 80 watt duo fluor tl in een 75 watt armatuur van t-neon te doen?
    aangezien de t-neon lampen van 75 watt nergens te krijgen zijn heb ik een 80 watt duo fluor gekocht.

Re: duo fluor 80 watt tl lamp in een 75 watt armatuur tneon

Maar nergens te vinden natuurlijk..
    Elke neonlamp heeft een opstart piek nodig om aan te slaan, ik denk niet dat die puls hoog genoeg is voor 80W als je een 75W armatuur hebt. Je kunt het proberen, maar als je armatuur doorbrandt ofzo, dan kost het weer geld.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ok, bedankt voor je reactie de webwinkel waar ik de 80w heb gekocht zei dat het geen probleem moet zijn. Dus morgen even testen. Het gaat om de 75w groei lamp die is overal uitverkocht.
      Last edited by UziBaby; 27 May 2015, 17:34.

Comment

En gaat dat zonder schade? Ik heb hetzelfde probleem met TCL 75W groeilampen.

Comment

Het feit dat hij na dat bericht niet meer terugkwam, zegt genoeg denk ik.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
          X