Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

150W kweeklamp?!?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

150W kweeklamp?!?

Korting op 420shop
    Beste lezers,

Ik wil graag voor mijn opkomende kweek een 150W HPS ophangen.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Is het mogelijk hier toppen mee te krijgen van redelijk formaat?
    Ik hoef geen superwinsten en wil de kosten graag beperkt houden, vandaar dat 150 watt wil ophangen en geen 400 of dergelijk.
    Dit is de set waar ik voor wil gaan:

EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!

Is dit een goede keuze? of niet? (waarom niet?)
    En hoe zou ik deze kweek moetten aanpakken?
    Toppen, fimmen, scroggen?

Gr. Surge
    sigpic- Don't kill my high because you're low.

Re: 150W kweeklamp?!?

ik heb zelf nog geen kweek achter de rug ben zelf nog bezig met men eerste maar ik zou indd. toppen & scroggen.
    "Weed is not a Drug,it's a plant,
    So i'm not a drugdealer,
    i'm a Florist"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purplehazeboy View Post
      ik heb zelf nog geen kweek achter de rug ben zelf nog bezig met men eerste maar ik zou indd. toppen & scroggen.
      Ik ga volgende week beginnen met 1 x White Widow die ik buiten voorgegroeid heb!

Comment

Op 15-20 cm van je toppen af. Je kan er wel een deftige oogst ondervandaan halen. 250 watt werkt net ff wat prettiger. Zeker in de wintermaanden. Potmaat vanaf 11, of als je een beetje hoogte hebt 18 liter en knalluh. Afbloeien gaat sneller onder 150 watt hps als onder 2x75 watt tneon. Voorgroeien is dan weer prettiger onder de tneon vind ik. Suc6 met je beslissing. Gr JB
        Keep em green

Comment

Ja mijn plant staat nu achter het raam en is al redelijk bossig, ik heb geen zin om te wachten tot augustus dus wil hem binnekort binnen scroggen onder 150 watt hps.
          De potmaat nu is volgensmij 6 tot 8 liter, zou ik deze eerst over moetten gaan planten? En ik geloof best dat 250 watt prettiger werkt, maar dat doet 600 watt ook

Comment

Heej, ik raad je 150watt af om te bloeien. Groeien gaat prima onder 150 watt. Kijk maar eens na mijn verslag. Gelijk over gaan op 250 watt na 12/12. De wiet is gewoon van zwakke kwaliteit zonde van al je moeite hoor.

Succes met je kweek.
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Tja, ik groei onder 400watt en bloei af onder 600 watt, en ik heb door een beetje knakken en dieven dikke vette toppen natuurlijk. Voordien deed ik alles onder 400watt en ik zie toch een duidelijk verschil bij het gebruik van een 600watt. 150 is niet slecht volgens mij op een 15 cm van je plant, maar als je toppen als vuisten zoekt kom je toch nog 450watt tekort. Ik heb niet echt een probleem met fluff weed ofzo, maar ik hou wel van een beetje een stevige plant
              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Ik zie het niet echt zitten om verschillende lampen te gaan halen, ik doe het tenslotten voor me eigen plezier en voor een jointje eens de zoveel tijd Wie weet als deze 150 watt me tevreden stelt schakel ik over naar 400watt, en daarna weer misschien naar 600. Ik zie wel waar het me brengt

Comment

Bezig...
                X