Ik ben puur nieuwsgierig gewoon. Ik heb nu 1 stekje gekregen van een vriend van mij. Stekje had 4 blaadjes en was ongeveer 8 cm groot. Vanaf dat moment heb ik hem in een pot gezet met gaten onder. Ongeveer 30 cm omvang heeft die pot. Heb gewoon aarde van de hoogvliet erin gegooid. Nu heb ik een 60watt bureaulamp erop staan. Dat heeft hij sowieso de hele dag door bijna zo 20 uur. ook staat hij daarnaast op een vensterbank dus heeft ook voldoende licht overdag. Ik heb de eerste 2 weken biogroei aardevoeding toegepast en ben nu begonnen met terra flores , dat ga ik 3 x per week toedienen. Plant is in 2 weken van 8 cm en 4 blaadjes en 1 tak naar 35 cm , 25 blaadjes en 12takjes en ik zie ook zo haartjes tussen de takjes .
heeft het zin zo door te gaan en eventueel later nog een soort boost er bij te gooien. of zeggen julie heeft geen zin zo gooi maar weg.
Ik heb eventueel nog een 350 watt lamp zo een bouwvakkers lamp , maar tegen mij zeiden ze dat dat te veel licht is voor 1 plant.
gr sven
heeft het zin zo door te gaan en eventueel later nog een soort boost er bij te gooien. of zeggen julie heeft geen zin zo gooi maar weg.
Ik heb eventueel nog een 350 watt lamp zo een bouwvakkers lamp , maar tegen mij zeiden ze dat dat te veel licht is voor 1 plant.
gr sven
Comment