Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ja, want het is de tweede keer dat je deze vraag komt stellen hier op het forum, en die foto heb je ook al een keer gebruikt in je ander topic met hetzelfde soort vraag...
Dat spul heet perliet.
Je kunt ook Seramis of ongeparfumeerde kattenbakkorrels gebruiken, of cocopeat of potscherven, etc. etc.
Heb je ook een kweekverslag John ?
Dat is misschien wel een goed idee, dan heb je alle problemen en oplossingen ook bij elkaar.
Hoef je er volgend jaar niet naar te zoeken.
Perliet ja dat bedoel ik QnQ ja ikke snap de grap .nl ik zal volgende keer gedateerd kweek verslag gaan bijhouden.nl wel zo wijs denk ik thx voor info !
Heb je gelijk zaadjes voor de volgende run ghehe... als je de zaadjes niet wil kom ik ze graag bij je ophalen ghehe jah hangt of van je soortje die ne kweekt je hebt snelle die al met 9 weken klaar zijn en die 18 weken. Probeer volgende run een minder moeilijk soortje neem een autoflower met schimmel resistentie en koop een bus piritium zodra je een vlieg ziet in groei stadia.. meer water is niet meer groei.. trouwens je natte grond veel wortel rot en weinig wortel groei... dus door soms een dag geen water te geen of maar een slokje wat ik die dan.. stimuleert ze om te gaan zoeken maar water en dus wortel te schieten en alles wat je boven de grond ziet zit in gelijk massa onder de grond
Comment