Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Keuze kweektent
Collapse
X
-
Re: Keuze kweektent
1 grotere bak kan wel. Afwasteil of iets dergelijks. Zelfs lowriders worden te hoog en kan je weinig trucjes mee uithalen. Ga dan in ieder geval voor fem en houd ze heel laag door te knakken,buigen, scroggen, lst, toppen,fimmen. Zo'n micro micro tent heb je die skills wel nodig om niet de hele dag verbrande bladeren,of nog erger, verbrande toppen te ruiken die tegen je lamp aanzitten. Is een hele uitdaging deze tent maar het kan zeker wel. Good luck. Gr JBKeep em green
Comment
-
Bedankt voor de adviezen!
Ik zat zelf inderdaad te denken aan de Smartpot #2 (7,6L)
De Homebox R80 was ik nog niet tegengekomen, helaas gaat deze icm het filter net niet passen.
Het zal inderdaad nog spannend worden met de hoogte, maar een uitdaging kan nooit kwaad.
Had graag mijn oude DR60 gebruikt, maar deze zal zolang ik hier woon nog even moeten wachten.
Comment
-
Ik moet eigenlijk denken aan een smurfenhuisje als je echt niet meer ruimte hebt.
Woon je in een kleine kruipruimte?
Anyway, goedkoopste oplossing is denk ik een oud keukenkastje(of zelfs een koelkast of vriezer). Hoef je verder weinig aan te doen. Klein filtertje er in en 2 lampjes en een bak potgrond of een 40ltr zak potgrond en gaan.
Je kan ook ipv Tneon ook een kleine 70watt HPS lamp gebruiken.
Comment
-
Uiteraard heb ik meer ruimte waar een grotere tent/kast zou kunnen staan voorlopig zal het echter met deze maten moeten gebeuren.
Mij heeft het echte micro altijd wel aangesproken en heb kweekjes gezien in kleinere ruimtes dan deze.
HPS geeft altijd nog meer warmte af als tneon, lijkt me dus niet zo slim aangezien de hoogte.
Comment
Comment