Hallo allen,
Na een leerzame eerste , half afgekomen, maar vooral verslavend microkweekje dient het volgende project zich aan.
De bedoeling is het volgende;
Kast 55x55x200
Buisfilter 120m3
Canfilter 250 m3
Bewoners; 2x Easy Bud, 1x Royal Jack; beiden AF
VERLICHTING;
(Nou komt de vraag zo.....?!?!)
Ik wil gaan (proberen te) werken met een combinatie van TL en Led.
Led groei/bloei van 120 wt erboven;
4x20 w TL van 6500K (voor de bloei 2700K ) verticaal in de hoeken.
De bedoeling is om de wanden van spiegels te maken, a. Uiteraard (na behoorlijk interessant speur- en leeswerk, vanwege de reflectie .
en b. Omdat ik gaandeweg het research traject schitterende foto's heb mogen aanschouwen van mooie dames in een spiegelkast, prachtig @WIL IK OOK😊.
DE VRAAG;
Zou zo'n licht-set Up kunnen werken?
Ik verwacht (lees;hoop!!!) dat de dames meer de neiging gaan krijgen de takken in de breedte wat meer horizontaal te laten groeien.....
Alle ervaringen, verwachtingen, meningen en commentaren welkom!!!!
GRTZ KAYA
Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Na een leerzame eerste , half afgekomen, maar vooral verslavend microkweekje dient het volgende project zich aan.
De bedoeling is het volgende;
Kast 55x55x200
Buisfilter 120m3
Canfilter 250 m3
Bewoners; 2x Easy Bud, 1x Royal Jack; beiden AF
VERLICHTING;
(Nou komt de vraag zo.....?!?!)
Ik wil gaan (proberen te) werken met een combinatie van TL en Led.
Led groei/bloei van 120 wt erboven;
4x20 w TL van 6500K (voor de bloei 2700K ) verticaal in de hoeken.
De bedoeling is om de wanden van spiegels te maken, a. Uiteraard (na behoorlijk interessant speur- en leeswerk, vanwege de reflectie .
en b. Omdat ik gaandeweg het research traject schitterende foto's heb mogen aanschouwen van mooie dames in een spiegelkast, prachtig @WIL IK OOK😊.
DE VRAAG;
Zou zo'n licht-set Up kunnen werken?
Ik verwacht (lees;hoop!!!) dat de dames meer de neiging gaan krijgen de takken in de breedte wat meer horizontaal te laten groeien.....
Alle ervaringen, verwachtingen, meningen en commentaren welkom!!!!
GRTZ KAYA
Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
Comment