Hallo, nu mijn 2e buitenkweek in een kas bijna klaar is wil ik voor de hobby deze winter een kweekkast gaan maken.
Ik heb bij mij op zolder nog een oude kledingkast staan ( laten staan door de vorige bewoners)
Deze kast is 76 breed- 58 diep en 136 hoog.
Ook zit hier een houten staaf aan waar je je kleding aan op kan hangen ( evt makkelijk voor de lampen )
Nu is mijn doel om met zo min mogelijk een plantje te laten groeien.
Ik heb thuis nog een aantal rollen silver isolatie liggen voor onder je laminaat, daar wil ik de kast mee gaan bekleden.
Als lampen wou ik graag spaarlampen gebruiken, en zelf een kap maken.
Ik had het idee om als in en uitlaat van lucht 2 pc fans er in te zetten.
Maar vraag mij af of dat genoeg is voor zon kast.
Weet iemand ook evt waar ik armaturen kan halen waar ik 2 of meer spaarlampen in kan draaien ?
Heb al veel rondgelezen hier op het forum en wil het op deze manier gaan doen.
Voor het elektrische gedeelte zal ik nog wel wat info vragen ( ben ook maar kok dus niet zo technisch )
Hier nog een foto van de kast.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik heb bij mij op zolder nog een oude kledingkast staan ( laten staan door de vorige bewoners)
Deze kast is 76 breed- 58 diep en 136 hoog.
Ook zit hier een houten staaf aan waar je je kleding aan op kan hangen ( evt makkelijk voor de lampen )
Nu is mijn doel om met zo min mogelijk een plantje te laten groeien.
Ik heb thuis nog een aantal rollen silver isolatie liggen voor onder je laminaat, daar wil ik de kast mee gaan bekleden.
Als lampen wou ik graag spaarlampen gebruiken, en zelf een kap maken.
Ik had het idee om als in en uitlaat van lucht 2 pc fans er in te zetten.
Maar vraag mij af of dat genoeg is voor zon kast.
Weet iemand ook evt waar ik armaturen kan halen waar ik 2 of meer spaarlampen in kan draaien ?
Heb al veel rondgelezen hier op het forum en wil het op deze manier gaan doen.
Voor het elektrische gedeelte zal ik nog wel wat info vragen ( ben ook maar kok dus niet zo technisch )
Hier nog een foto van de kast.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Comment