Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er netjes uit en een slimme keuze van het setje.
Wel zou ik de witte filtersok in de filter doen.
Als je de filter in de hok hebt hangen doe je de sok eromheen filter erbuiten sok erin.
Je kunt kunt na de laatste zaagwerk gaan beginnen en als je een verslag bijhoudt kunnen we jouw vorderingen zien wat altijd leuk is.
Ziet er netjes uit en een slimme keuze van het setje.
Wel zou ik de witte filtersok in de filter doen.
Als je de filter in de hok hebt hangen doe je de sok eromheen filter erbuiten sok erin.
Je kunt kunt na de laatste zaagwerk gaan beginnen en als je een verslag bijhoudt kunnen we jouw vorderingen zien wat altijd leuk is.
Dankje witpen ^^ ben er zeker trots op
Wat is het voordeel daarvan ?
Ik neem aan dat hij zo goed gemonteerd zIt.
Ik heb de buisventilator rechtstreeks op het filter gezet.
Dan hoeft hij niet zo hard te staan om toch de lucht erdoorheen te zuigen.
De witte sok houd ook vuil en stof tegen als je de sok erover heen doet en je blaas er lucht door heen dan heeft de witte sok weinig zin.
Voor de rest is het prima.
Ja zeker !
Had nog een hele bult van deze emmers liggen.
Hier staan ook mijn powerplants in buiten.
Gaten zijn groot genoeg voor het overtollige water
-----------------------------------------------------
Toch maar even een brandblusser dingetje halen voor mijn eigen gevoel.
Hjj moet eerst maar even een paar daagjes draaien voordat ik er de volle vertrouwen in heb.
Interessant draadje, ik ga 'm volgen. Ik heb ook een kast over . Ik ben me aan het inlezen en ben inmiddels ook nieuwsgierig naar t-neonverlichting. Nieuw leesvoer dus. Succes met je kweekje!
Interessant draadje, ik ga 'm volgen. Ik heb ook een kast over . Ik ben me aan het inlezen en ben inmiddels ook nieuwsgierig naar t-neonverlichting. Nieuw leesvoer dus. Succes met je kweekje!
Kijk even bij mijn kweekverslag daar staat hoe het allemaal verlopen is
Ga nu een 2e kweekje beginnen met 3 kleinere potten in dezelfde kast ^^
Comment