Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Moedwillig strekken AF
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Moedwillig strekken AF
Nou ik heb mijn AF's toch bijna allemaal wel een beetje LST gegeven
heb nadat de zijtakken ongeveer 20 cm uitgegroeid waren ze heel voorzichtig naar buiten geplooit met draad
zodat de toppen meer licht kregen na een paar weken in de bloei alles los gemaakt en vond de planten niet geremd
maar heb dan ook nog niet veel ervaring ik ga hier volgend jaar zeker verder mee uitproberen
Comment
-
Een beetje naar buiten buigen zal de groei niet schrikbarend remmen en de zaak idd beter in het licht zetten. Maar ga je echt flink buigen en de groeipunt flink omlaag halen verleg je de apicale dominantie in de plant en dat remt de groei van zoon AF wel flink.
Wat supercropping (de toppen iets naar buiten buigen) bij een AF kan natuurlijk prima.
Comment
-
Capice ...THNX voor de tips😉. ...t kan....maar voorzichtigheid geboden dus.
Weet niet of ik het ga doen....heb de lamp wel iets verder gezet. Niet schrikbarend hoor....op een cm of 10/12.
Ze groeit totaal anders dan de allereerste ....die zo jammerlijk om haar einde kwam😯..en vraag me af of de internodes niet "te kort" blijven...
GRTZ KAYA
Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met TapatalkHOME WEED HOME
Comment
-
Te korte inernodes bestaan niet. later als ze 5 tot 8 nodes gegroeit zijn gaat dat hele zaakje strekken. let maar op. begin groei lange zwieberige plantjes gesteund door een satee stokje bestaan wel, maar daar zie je nooits het einde van het erslag wel.. je hebt een mooie basis dit belooft wat
Comment
-
Welkom zou ik zeggen...leuk! Verslag staat hier; https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...d.php?p=591442
Het is denk ik niet zozeer ongeduld....ik heb onlangs 3 dames "om zeep" geholpen dus ik heb nu geen idee wat me overkomt....IK GELOOF DAT IK VERLIEFD BEN op dit kleintje😉
GRTZ KAYA
Verstuurd vanaf mijn SM-N915FY met TapatalkHOME WEED HOME
Comment
Comment