Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginende kweker(kast+licht+lucht)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginende kweker(kast+licht+lucht)

Korting op 420shop
    Hallo kwekers ik ben nieuw hier en heb hier een plastic kast van 37cm lang 30cm breed 70hoog. Zou ik hierin 2 planten kunnen kweken? ik ben van plant 2 computer koelers erin te zetten 1 voor inlaat van lucht 1 uitlaat van lucht en ik wil een tl buis erinzetten voor het licht. hebben jullie nog tips of adviezen waar ik op moet letten

Mvg,Delano

Re: Beginende kweker(kast+licht+lucht)

um ik denk dat dat moet gaan lukken ik denk 2 potjes van 5 liter zou net aan moeten passen

en wat zou ik er 1 doen , ja je hebt 70cm ruimte +-25cm pot hou je 45cm over daar zou je best lowryders in kunnen zetten

Comment

en hoeveel watt tl lamp kan ik het beste gebruiken ? ik zal trouwens binnenkort even een plaatje van me kast posten

Comment

Hoe meer watt, hoe hoger de opbrengst.

Zoveel mogelijk dus
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

ahah en wat is ongeveer normaal voor een tl lamp om mee te kweken ? en moet ik de zaadjes eerst ontkiemen voordat ik ze in de grond doe of rechtstreeks de grond in ?

Comment

TL lampen zijn minder handig als Spaarlampen.

Ontkiemen kan je best eerst doen;
            Gewoon zaadjes in een glas met een laagje water leggen of in natte watten stoppen.

Het is ook mogelijk om ze rechtstreeks in de natte grond te steken.

Peace

Comment

ok en kan ik het beste lowryder zaadjes gebruiken ? ze moeten compact worden namelijk

Comment

lowriders blijven idd klein, dus als dat is wat je wilt een goede optie

Comment

mooizo en hoelang duurt het bij deze planten voordat ik kan oogsten? want het is eigenlijk stiekem op me kamer haha ik wil zo snel mogelijk kunnen oogsten

Comment

kunnen in 9 weekjes al klaar zijn geloof ik, snuffel maar eens rond op het forum er staan wel veel posts over lowriders. ik heb ze zelf nog niet gekweekt maar heb zelf wel een paar zaadjes liggen dus ik ben wel benieuwd.

Comment

en waar kan je deze zaadjes kopen zonder via internet te bestellen ? weet iemand ergens een shop in arnhem waar ik deze zaadjes kan kopen ?
                      Ik heb nu al een 36Watt tl lamp die ga ik zo aansluiten en de binnenkant kan ik het beste bedekken met aluminium folie toch ?
                      Last edited by delanox; 7 May 2009, 14:10.

Comment

er zijn verschillende plekken waar je in Arnhem zaadjes kan kopen..
                        bij de growshop en bij de smartshop ik ga verder geen namen noemen hier in de trend van reclame..maar even uitvogelen en je vind ze zo

aluminiumfolie is mogelijk maar bij die zelfde growshop kan je ook zwart/wit folie kopen 2 euro per vierkante meter.. is evt ook nog een low budget optie!

Comment

ja maar daar hebben ze geen lowriders en die moet ik hebben want ik heb een klein kastje. en is het hard nodig om 2 computer fans erin te zetten anders doe ik dat niet als dat hard nodig is ivm aansluiten op nokia oplader is zonde om kapot te maken.

Edit:ok ik heb nu zaadjes ik weet niet welke soort het is maar ik hoorde laatst dat je ze ook kort kan houden kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen ?
                          Last edited by westport; 18 May 2009, 09:52.

Comment

toppen

Comment

je bedoeld bovenste topjes erafknippen ?

Comment

Bezig...
                              X