Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan hok beetje open???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kan hok beetje open???

Korting op 420shop
    simpel, mijn hok wordt rond de 30 graden, net iets te veel vind ik.
    kan ik nu simpel weg gewoon mijn hok deurtje een beetje open zetten? als ik dat doe wordt mijn temperatuur tussen de 24 en 27 graden.

is het noodzakelijk dat als je lamp uit is , dat je hok dan echt 1000% licht dicht is? want mijn hok sluit niet helemaal goed, doe er een donkere deken over heen, maar soms gaat het kamer licht ook aan en heb dan een vermoeden dat er een beetje licht binnen komt, verstoord dat mijn plantjes?

of valt het allemaal wel mee, ik heb een kweekverslag hier staan 3x white widow 1 x powerplant 5x critical, er staan daar ook foto's op

m.v.g sven

Re: Kan hok beetje open???

Je zou de deur iets open kunnen zetten, maar niet wanneer het donker moet zijn.

Dan moet het echt donker zijn, een dikke deken zou daarvoor kunnen zorgen.. Elk beetje licht dat ze krijgen terwijl het donker is, is te veel. Dat kan uiteindelijk stress geven, dus hou je hok zoveel mogelijk licht dicht.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

nou superzuan ik weet t zelf niet 100% maar de kans dan is volgens mij best hoog dat ze dan kaan stressen je moet er gewoon een ventilator bij hebben al is het er 1 van een computer alles werkt suc6 ermee
      Schutto In tha house

Comment

grappige is ik heb , al 3 van die fan tubes van 100mm.

maar het is toch te warm .

ik zal me best doen met het donker houden. me deur sluit net niet. misschien 2 cm niet , ik moet het dan maar doen met de deken, maar ik zal het licht in de kamer niet meer aan doen. en ze staan nu 5 dagen in de bloei , maar ik zie nog niks . ik zie wel dat er wat stekelige kleine blaadjes op de takken zijn gekomen en heel veel kleine kleine blaadjes tussen de takken in. Is dit een begin? en wanneer kan ik ongeveer iets verwachte?

Comment

Waarom vind je 30 graden trouwens te warm als ik vragen mag?
          She gives me the Blues ...

Comment

ow is dat dan goed ? ik lees bijna overal , dat 25 graden de ideale temperatuur is?

dus me white widow's powerplant en critical kan gewoon door met 30 /31 graden?

Comment

Over die temperatuur zou ik me niet teveel zorgen maken, in de zomer wordt het buiten nog veel warmer
              en staan ze ook in de volle zon en loopt de temp op tot 30 a 40 graden.
              Gewoon zorgen dat de luchtvochtigheid hoog genoeg blijft, dat is belangrijker want planten die in een warmere
              omgeving staan nemen meer en beter water op maar verdampen dit ook sneller.
              alleen zorgen dat je tegen het einde van je kweek de luchtvochtigheid naar beneden haalt.
              Last edited by Freebird; 17 May 2009, 22:29.

Comment

oke , ik heb een huminifier water verdamper van de longhi of hoe het ook mag heten. en ik krijg morgen pas me vochtigheidmeter binnen. heb ook zekerheid nog een fles met handoek in hangen. en ik ben vaak thuis ik maak ze vaak nat met een plantenspuit.

Comment

ik heb gemerkt dat , ik roest vlekjes op me bladeren heb. nu heb ik de juiste middelen besteld om dat tegen te gaan. nu wil ik weten of de roestplekken erdoor weg gaan? of dat het er alleen voor zorgt dat er niet meer bij komt?

Comment

Normaal gezien gaan ze daar niet meer van weg, maar over welk product heb je het.

Comment

hok kan beetje open als je het sleuteltje hebt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                        hok kan beetje open als je het sleuteltje hebt
                        hoe bedoel je als je het sleuteltje hebt? dat is het probleem slot in de kast deur is kapot. ik kweek in een inbouw kast die al in de woning zat toen ik hier kwam wonen. ik heb dus geen apart hok gemaakt , kast is 80/80/160 hijs wit en van hout. zometeen schieten de lampen aan ga ff kijken hoe het er voor staat. gisteren voor slapen gaan zag ik al paar witte bloemen.

Comment

Bezig...
                        X