Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnenkweekje

    Korting op 420shop
    Kan het kwaad om mijn plantje ook buiten te zetten in de zon? Ik ben bang met name dat ze last zullen krijgen van beestjes. Of toch maar gewoon op een vensterbank achter het raam?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: Binnenkweekje

    Ja mag je zeker doen, maar niet direct in volle zon plaatsen, anders schrikken ze zich rot. Noemen we ook afharden van de plant.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: Binnenkweekje

      wat doe je dan het best voor je ze in de vlakke zon zet? want zou ze hier bij goed weer ook soms op het koertje zette

      Comment


        #4
        Re: Binnenkweekje

        Een plantje dat van binnen naar buiten gaat moet je eerst laten wennen aan die omstandigheden.

        Zo kan je bijvoorbeeld in je kast een ventilator zetten zodat de steeltjes aan de wind wennen en sterker worden. Wat de zon betreft laat je ze eerst een 10 tal minuten in de volle zon staan en dan schaduw...die 10 minuten kunnen hoe langer hoe meer worden. Dit kan perfect op een dag gebeuren...10 minuten volle zon dan 20 schaduw dan weer 15 minuten volle zon en zo verder en verder. Je moet er wel voor zorgen dat je dit op regelmatige dagen doet, het heet geen zin je plant te laten wennen op volle zon en dan 4 weken ze geen zon laten zien...
        She gives me the Blues ...

        Comment


          #5
          Re: Binnenkweekje

          ik heb er geen stress mee gehad. ik sleep constant van balkon 1 naar 2 , en dan weer binnen soms in me hok dan weer vensterbank

          Comment


            #6
            Re: Binnenkweekje

            ik heb mn snowwhite eerst binnen laten opgroeien voor het raam en dan naar buiten,als het beneden de 10 gr was zette ik het binnen en volgende dag weer buiten. Nu is dat een mooi plantje aan het worden en zit ondertussen in volle grond. Je kan het zien staan in buitenkweek http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...kje-t5109.html

            Comment

            Bezig...
            X