hey mede-kweker
ik ben nu al een tijdje aant onderzoek aant doen om te gaan kweken met led
het eerst wat overal tegen kom zijn de genaamde growled ( de blauwe en rood gekleurde leds )
maar deze zijn vreselijk duur en produceren niet veel licht eigelijk
dus ik ga het anders aanpakken , ik ben op zoek gegaan naar warm wit led verlichting en gevonden
nu wilde ik het volgende gaan doen : (maar ben niet helemaal zeker als ik het goed doe zo, daarom tot jullie mening ook eens wil horen)
ik ga/wil 6 (warm wit ) led spots halen, ( per led spot zitten er 80ledjes)
de gegevens per spot in verband met lichtsterkte is :
Lichtkleur= Warm wit (3200-3500 Kelvin)
dit allemaal x6
of zou ik beter deze lampen halen met deze gegevens ? zou dit goede resultaten opleveren, of zou ik iets moeten veranderen van aanpak ? wat is jullie mening ?
( maar 1 ding staat vast : ik ga het in iedere geval proberen, ook al zullen er twijfel zijn. Dan kan iedereen teminste het echte effect zien op de planten,
over ongeveer een maand zal ik een kweekrapport opstellen, )
greetz dream-X
ik ben nu al een tijdje aant onderzoek aant doen om te gaan kweken met led
het eerst wat overal tegen kom zijn de genaamde growled ( de blauwe en rood gekleurde leds )
maar deze zijn vreselijk duur en produceren niet veel licht eigelijk
dus ik ga het anders aanpakken , ik ben op zoek gegaan naar warm wit led verlichting en gevonden
nu wilde ik het volgende gaan doen : (maar ben niet helemaal zeker als ik het goed doe zo, daarom tot jullie mening ook eens wil horen)
ik ga/wil 6 (warm wit ) led spots halen, ( per led spot zitten er 80ledjes)
de gegevens per spot in verband met lichtsterkte is :
Lichtkleur= Warm wit (3200-3500 Kelvin)
dit allemaal x6
of zou ik beter deze lampen halen met deze gegevens ? zou dit goede resultaten opleveren, of zou ik iets moeten veranderen van aanpak ? wat is jullie mening ?
( maar 1 ding staat vast : ik ga het in iedere geval proberen, ook al zullen er twijfel zijn. Dan kan iedereen teminste het echte effect zien op de planten,
over ongeveer een maand zal ik een kweekrapport opstellen, )
greetz dream-X
Comment