Mededeling

Collapse
No announcement yet.

led lampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: led lampen

We zggen ook niet dat LED nooit zullen werken. Maar deze conclusie van jou dat het werkt, maar nu nog niet ,is wat ik al de hele tijd probeer te vertellen.

Je doet maar.
    Last edited by Origineel; 25 September 2009, 18:14.

Comment

Wat geeft een adelaar om het gebalk van een ezel!

Xtreme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post
        hahaha ledpower ziet hier nu zo...

Peace...
        ja idd maar ik ga het gewoon proberen wat heb ik te verliezen
        toch ga ik in het midden er een 400watt HPS tussen hangen.
        De rest heb ik goed voor elkaar qua kweekruimte enz....
        wie weet worden het monstertoppen

Comment

Hang de 400watt HPs er boven als hoofdlicht en gebruik de leds om van af de zijkant de onderste toppen te belichten. Dat is de zelfde manier als dat ze nu in de kasbouw doen en ook de eniger manier om (OP DIT MOMENT) de LEDs te gebruiken
          Last edited by Origineel; 26 September 2009, 18:10.

Comment

een led lamp,blijf daar A.U.B. van af,dit is nog zover weg van het echte spectrum dat nodig is,wij hebben de allerduurste getest,en ik kan je garanderen het is 10x niks, zelfs een 250w verlsaat de 600w spectrabox nog,en de ufo 90w en alles eromheen,dit heeft nog enkele jaren nodig,gebruik liever een 400w hps dat is nog altijd de beste keuze.en de mooiste eind kwalitijd

Comment

[info]Topic verplaatst naar: Vragen micro kweek.
              Grtz bobo[/info]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
                We zggen ook niet dat LED nooit zullen werken. Maar deze conclusie van jou dat het werkt, maar nu nog niet ,is wat ik al de hele tijd probeer te vertellen.

Je doet maar.
                Technisch gezien werken ze wel.. Maar de opstelling van de verschillende kleuren, daar is nog veel ruimte aan over om te verbeteren om ze praktisch te laten werken.

En wat al eerder gezegd is In sommige fases van de groei van de plant werken ze 'nu' wel al.

Persoonlijk werk ik liefst met zoveel mogelijk verschillende soorten licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                  een led lamp,blijf daar A.U.B. van af,dit is nog zover weg van het echte spectrum dat nodig is,wij hebben de allerduurste getest,en ik kan je garanderen het is 10x niks, zelfs een 250w verlsaat de 600w spectrabox nog,en de ufo 90w en alles eromheen,dit heeft nog enkele jaren nodig,gebruik liever een 400w hps dat is nog altijd de beste keuze.en de mooiste eind kwalitijd
                  En als men nu is evenveel led-watt als hps-watt gebruikt EN waarbij de leds een breder spectrum benutten?

Iemand al zelf ondervonden?

En kdenk dat men kwantiteit ook gauwer als een kwaliteitseigenschap ziet. Maar is dat steeds de letter der ongeschreven wet?

En wat betreft plasma-lampen.. ik weet dat ik er zo goed als niets over weet dan wat ik hier net in deze topic erover gelezen heb.. Maar altijd maar die lumen als de enige nodige waarde te zien.. sjtjah

Nu ff googlen naar plasma-lampen, de par ervan, de kostprijs, de verkrijgbaarheid, enz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eche View Post
                    En als men nu is evenveel led-watt als hps-watt gebruikt EN waarbij de leds een breder spectrum benutten?

Iemand al zelf ondervonden?

En kdenk dat men kwantiteit ook gauwer als een kwaliteitseigenschap ziet. Maar is dat steeds de letter der ongeschreven wet?

En wat betreft plasma-lampen.. ik weet dat ik er zo goed als niets over weet dan wat ik hier net in deze topic erover gelezen heb.. Maar altijd maar die lumen als de enige nodige waarde te zien.. sjtjah

Nu ff googlen naar plasma-lampen, de par ervan, de kostprijs, de verkrijgbaarheid, enz
                    niet bestaande leds werken. Terzijde: een ongeschreven wet is zoals het woord al zegt "ongeschreven". Jouw ongeschreven wet kan dus geen letters bevatten.

Xtreme
                    Last edited by Xtreme; 29 September 2009, 17:14.

Comment

Comment

Xtreme
                        Last edited by Xtreme; 30 September 2009, 09:43.

Comment

Comment

Als je monochromatisch licht in de golflengten van 380 nm (blauw) naast monochromatisch licht van 780 nm (rood) plaatst dan lijken de gezamenlijke kleuren voor het menselijk oog paars. Het is en blijft echter licht van 380 en 780 nm. En als je het gemiddelde neemt van de nm's dan kom je uit op 580 nm en dat is weer geelgroen. Dus je theorie van het "blenden" met monochromatisch licht rammelt aan alle kanten. Een soortgelijk fenomeen doet zich ook voor met het (dag)licht: als alle kleuren van het spectrum daarin verwerkt zitten dan ervaren wij dit met onze ogen als wit licht. Echter, als je de kleuren rood, geel en blauw uit een ouderwetse inkjet printer bij elkaar voegt ontstaat er zwart. Je hebt kennelijk nog nooit een museum bezocht om impressionisten of pointillisten te bekijken, want hun kleurencombinaties waren bedoeld om het menselijk oog te misleiden. Lees dat werk van Newton toch door, tenminste als dit binnen je geestelijke bereik ligt. Dan leer je in ieder geval de elementaire beginselen van het licht. Het elektromagnetisch spectrum is en blijft een onderdeel van de exacte wetenschap. En als je niet wilt rusten bij een onderzoeksresultaat uit 1700, dat intelligente mensen nog steeds als juist ervaren, dan raad ik je aan proefondervindelijk vast te stellen dat een ander onderzoek van Newton ook nog steeds van kracht is. Laat maar eens een baksteen van een kilo van een hoogte van 1 meter op je hoofd vallen. Newton heeft berekend dat dit overeenkomt met een kracht van ruim 9,8 kg.
                            Overigens is mijn schrijfstijl niet van emotionele aard zodat deze denotatief is. Domheid ergert me niet, maar verwondert me slechts.

Xtreme
                            Last edited by Xtreme; 30 September 2009, 15:48.

Comment

grow da weed, smoke it's buds

Comment

CelisMan? kkan best nog iets van hem leren.. hij is zo slim dat hij van mij (in dit verband) niets te leren heeft

Comment

Bezig...
                                X