Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Warneer in bloei?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Warneer in bloei?

Korting op 420shop
    Hallo,

Dit is de 3e week, en een van mijn plantjes begint al te ruiken, Ik heb het idee dat ik al haartjes zie, maar ik weet niet cker of dat 'de' haartjes zijn..

Ik heb licht nog op 18/6 staan, moet ik al overstappen op 12/12? en moet ik het dan langzaam afbouden met een half uurtje minder per dag of gewoon in een keer overstappen?

IK heb nog een klein vraagje, bij de stengel heb ik ook van blaadjes die gaan groeien in de zij stengel, ik weet dat je ze bij tomaaten planten er uit moet halen, moet dat hier ook?

Als de planten in de bloei moeten, moet ik dan wachten tot ze er allenmala klaar voor zijn, of moet ik het nu al doen ookal is er maar eentje klaar voor?

bedankt, Small

Even wat foto's alteid leukP1000608.jpg

P1000613.jpg

P1000614.jpg

P1000622.jpg

P1000628.jpg
    One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Re: Warneer in bloei?

Die stengels niet wegplukken dat worden uw zijtakken.

Ik weet niet hoe groot je bloeikotje is maar bedenk gewoon dat ze nog ongeveer gaan verdubbelen van grote als je ze nu in bloei zet.

Meningen verschillen denk ik over het in bloei trekken maar ik zou direct 12/12 nemen..

Greetz Smoking Fifi
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

A. The cop!

Comment

hallo,

Ik bedoel mijn 2e plaatje met die uitloper, dat gaat toch ene mee-eter worden niet een zijtak?

Moet ik ze ook meteen Bloei voeding geven?
      zo, ja allenmaal of allen de geene met haartjes?
      One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door small View Post
        hallo,

Ik bedoel mijn 2e plaatje met die uitloper, dat gaat toch ene mee-eter worden niet een zijtak?

- Nee geen meeeter, dit is iets heel anders als tomatenplanten. Alles laten alleen echte doden bladeren geknippen. Verder hoef je niks weg te halen. Soms krijgen bladeren ook 11 tot 12 vingers, bij een rozenplant moet je die weg halen maar bij een weedplantje niet.

- Ja k ga er vanuit dat je ze allemaal op de zelfde tijd geplant heb. Ik gaf vanaf 2 weken bloeivoeding mee omdat ik dan al me lamp op 12/12 zet

Comment

Bezig...
        X