Weet iemand of ik met 3 X 20 w Spaarlampen , op 5 plantjes veel effect en opbrengst zal hebben ? Is mijn eerste kweek en wil het ff rustig doen . Proberen enzo.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
20w Spaarlampen
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 20w Spaarlampen
Ja, met 3x20 watt kun je plantjes laten groeien en bloeien. Maar de opbrengst, daar moet je natuurlijk niet al te veel van verwachten qua gewicht.Last edited by Jointjedraaien; 16 November 2009, 02:17.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Nee? Qua gewicht niet veel dus ... Hmz , maar is juist voor de 1ste keer . Om te zien hoe alles gaat? Maar kben al stiekem aan et denken om n HPS lamp te kopen van 250 W ... Of dan toch beter 400W ...? Maar nu met z'on 5 plantjes en 3 spaarlampen van 20w . Hoe veel zou ik halen ? T'zijn Zaadjes van Royal Queen , Quick one's . (Auto-Flower) Omdat het tenslotte mn eerste kweek blijft :p.Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.
Comment
-
Autoflowers leveren nooit echt veel grammen op. Heb je gewoon normale planten 20-25 gram denk ik. De eerste keer. (En dat vind ik nog ruim ingeschat).
Maar het zijn schattingen, persoonlijk vind ik dat erg moeilijk.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Kheb dan uiteindelijk toch voor een 250W lamp gekozen , kben zelfs nog niet gestart en heb toch al meer materiaal aangeschaft dan ik aanvankelijk dacht. Voor mn 250W ben ik voor de eerste keer naar Alien gereden , super service en advies , daar zien ze me zeker nog terug . En naast die Royal Queens heb ik Iced Grapefruit mee naar huis. Benieuwd wat die doen . Mvg SnlacCannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.
Comment
-
Het aantal planten maakt niet zoveel uit. Al zou je er 10 opzetten, veel (groter) groeien zullen ze niet. Dus hou je ongeveer een vaste opbrengst.Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View PostKlopt, het is slechts een kwestie van langer voorgroeien als je bv 5 planten neemt ipv 10.Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.
Comment
Comment