Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

20w Spaarlampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 20w Spaarlampen

Ik zal ze gewoon laten doen onder 12 / 12 eN Btw , Kunnen ze onder een lamp indien ze nog in een stekkenkast zitten ? ( zon mini serre ) .
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

Comment

bij autoflower kan je gerust 20/4 doen en ja ze moge dan in de lamp maar zie dat de temp niet te hoog wordt in je stekkenkast.

Comment

Waarom dan nog die 4 uur donker? 24/0 kan dan toch ook?
        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivier View Post
          bij autoflower kan je gerust 20/4 doen en ja ze moge dan in de lamp maar zie dat de temp niet te hoog wordt in je stekkenkast.
          Ondertussen weeral kleine wijziging . Het worden er 10 , 5 Royal Queen Quick one's Autoflower. En 5 Iced Grapefruit (niet autoflower). Kunnen die samen in dezelfde box ? . ... Onder 1 , 250W Lamp ... En ik zou ze dan allemaal 3 weken laten voorgroeien op 18/6ou dit genoeg opbrengen denkje om ntijdje mezelf te bevooraden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MiChel N View Post
            Waarom dan nog die 4 uur donker? 24/0 kan dan toch ook?
            Niet donker ? Lukt dit ?

Comment

10 onder een 250W is denk ik teveel
              bij auto flower telt licht is gewicht dus als je ze op 12/12 (bloei voor de grapefruit) zet, denk ik niet dat je veel gr per plant gaat halen.
              en geen donker geven zou ik niet doen. iedereen en alles moet ruste .. (mijn mening)

Comment

bij AF soortjes kan dit wel

maar het is beter om ze een paar uurtjes te laten slapen..

ik zou ze gewoon de hele kweek op 18/6 zetten

groet

Comment

24/0 kan, maar naar mijn mening is 18/6 beter.

Waarom kies je autoflower soorten? Als je je lampen meteen op 12/12 zet heb je hetzelfde effect binnen, + dat je meer opbrengst hebt. Autoflowering soortjes geven nooit zoveel grammen.
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

bij een autoflower voor normale goeie resultaten , is het eerst 18/6 vanwege wortel groeing , en bij geslachtssoort herkenning schakel je gewoon over naar 12/12

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                      24/0 kan, maar naar mijn mening is 18/6 beter.

Waarom kies je autoflower soorten? Als je je lampen meteen op 12/12 zet heb je hetzelfde effect binnen, + dat je meer opbrengst hebt. Autoflowering soortjes geven nooit zoveel grammen.
                      Ik kies voor Auto Flowers omdat ik nog geen ervaring heb ...

Comment

Ik heb er wel eens wat over gelezen/gezien dis was met Lowryder #2... Dus dat vroeg ik me af. ipv 9 weken zou het met 8 weken klaar zijn...
                        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Weeral ntijdje geleden, kheb wat vertraging opgelopen wegens werk enz ... Nu is mn 250w eindelijk aangesloten, en er zitten 5 zaadjes in de grond Iced Grapefruit, Maar nu komt mn vraag .. .. De lamp ligt al 1 dag aan , en de Ballast komt verschrikkelijk warm, je verbrand er zelfs je vingers aan als je ze laat liggen ?! Is dit normaal ??? En ik denk ook dat het veel te warm zal worden in mn Kast, er is namelijk geen afzuiging & inzuiging, dus laat ik de deur openstaan tijdens de periode van licht . Btw, hoeveel zou hier af komen , Van die 5 Plantjes ?

Comment

Geen afzuiging?!
                            ook in het donker moet er lucht worden aan/afgezogen.
                            Ik zou toch minimaal 100 m3 afzuiging in je hokje hangen.. geloof dat je zo'n afzuiging voor iets van een tientje kan kopen bij de gamma. badkamer afzuiging is dat geloof ik.

Comment

Zonder enige afzuiging zal er ook weinig vanaf komen dude. Je palnt heeft verse aanvoer van lucht nodig.

Grtz

Comment

Damn, serieus ? Dan best dringend ene aanschaffen want ze schieten al aardig uit de grond , ze zitten er pas in en ze groeien echt rap ... Kan ik dit goedkoop vinden een afzuiging ? En verbruikt dit niet veel ? En Btw, we zijn hier trouwens ferm Off Topic aan het gaan .

Comment

Bezig...
                                X