Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 Vragen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2 Vragen.

Korting op 420shop
    Hey,

Ik heb 2 vragen,
    - ik heb 2 planten van 60 cm ongeveer (zonder de pot erbij te tellen) en ik wil se over 1 weekje al in de bloei gaan zetten. maar wat nu mijn vraag is; Hoe weet ik zeker dat het een vrouwtje of mannetje is? ik zie namelijk geen haartje's ofzo maar ze zijn wel lekker vol en mooi groen. (Gezond dus) wand anders moet ik se gescheiden houden.

- ik kweek met 3 spaarlampen en zijn bij elkaar 40 watt. Wat zal mijn opbrengst ongeveer zijn? wand ik lees veel van het aantal wattage :2 is het aantal grammen dat je van de plant afhaalt. maar dat ligt er dan tochaan hoeveel toppen je heb? Mijn plant heeft namelijk best veel kleine topje's.

Alvast bedankt!

Re: 2 Vragen.

Antwoord 1: Je weet pas of het een mannetje of een vrouwtje is, als de plant in bloei is gegaan. Zodra jij de lampen op 12/12 zet, zal het nog ongeveer 2-3 weken duren voordat jij haartjes (vrouw) of balletjes (man) ziet.

Antwoord 2: 40 watt aan spaarlampen levert niet erg veel op, Ik had zelf 3x 15 watt hier, (met 1 plant in bloei). Ik verwacht dat je op 15 gram uit komt, 15-20 gram.

Dat ligt aan de hoeveelheid, grote, en dikte van de toppen. Maar de toppen worden juist groter en dikker doordat er een hoger wattage lampen boven hangt.

Misschien een tip om er nog wat spaarlampjes bij te hangen? Dan komt de opbrengst zeker ten goede

Edit; verplaatst naar Vragen micro kweken
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

even lezen over geslacht

pas op SEXinside

Comment

kijken naar het okselblad

zie je balletjes = man

zie je haartjes proficiat dan = vrouw

& ik denk dat het rond de 30 grammies zal zijn dn

Comment

en anders kun je ook even wat foto's plaatsen

er zijn hier mensen genoeg die zo kunnen zien wat het geslacht is

Comment

Helaas kan ik Nu even geen foto's maken aangezien mijn camera op me telefoon maar 2mp is. (foto's komen nog wel!)
            maar ik heb ze net 2 dagen in de bloei gezet ongeveer.
            bij 1 plant (waarvan ik denk dat het helaas een mannetjes is) zie je aan de ene kant weer wel een klein balletje en de andere kant weer een klein haartje.
            nu staan se pas 2 dagen in de bloei dus ik maak me nog niet zo druk maar komen er bij vrouwtjes niet eerst kleine balletjes en daarna haartjes??
            (de plant ruikt ook al. (niet zo heel erg hard ofzo maar ik ruik hem wel) Kenmerk? )

ik hoor het nogwel en de foto's komen nog!
            Last edited by Remcoo; 30 November 2009, 20:52.

Comment

Hier de foto's die ik destrak even heb gemaakt.

1 tje is gewoon even leuk om te kijken hoe ik mijn bak heb.

ze staan pas sinds zondag in de bloei. (nog niet lang dus,)
              Attached Files

Comment

Ik zou zeggen dat de eerste foto een man is en de tweede denk ik ook. Kan je een foto maken van oksel van de plant?
                Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
                Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

1 en 2 zijn idd mannetjes

Comment

Idd 2x mannelijk.
                    Attached Files
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Wellicht "off topic" maar is het nu echt nodig om met niet afgeschermde kroonsteentjes in een vochtige omgeving elektra aan te sluiten? Voor een paar dubbeltjes koop je een knoop- of trekdoosje. Met wat siliconenkit maak je een waterdichte en veilige aansluiting.

Xtreme
                      Last edited by Xtreme; 3 December 2009, 16:02.

Comment

Ikzelf heb 2 planten en 1 van de 2 is dus op die foto waarvan ikzelf mijn twijfels heb/had. de andere plant is een vrouwtje. wat is de beste manier om ze te scheiden? iets van een plank er tussen?

Comment

Daar zul je niet genoeg aan hebben wss. Dat stuifmeel komt werkelijk overal.. of je moet de kast echt 100% scheiden, en erg oppassen met watergeven.

(Het stuifmeel kan op je hand belanden, en als je daarna het vrouwtje gaat watergeven wordt ze mogelijk bevrucht )
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

oke dan zal ik eens gaan zoeken naar een oplossing,
                            weetje toevallig wanneer dat stuifmeel ook echt pas komt?

en iemand verder ervaring met zaden?
                            Last edited by Remcoo; 3 December 2009, 18:08.

Comment

Ik zou gewoon die man wegdoen, en zo snel mogelijk. Ik heb mijn halve oogst verkloot door onvoorzichtig te werk gaan, heb nml. eerst de planten gecontroleerd en toen de mannetjes verwijderd. Daarna ben ik met dezelfde handschoenen aan de vrouwtjes gekomen en dus op die manier de vrouwtjes bevrucht. Resultaat veel zaad tussen mijn wiet, niet echt lekker.

Een wijze les voor de volgende keer !
                              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Bezig...
                              X