Na bijna klaar te zijn met de eerste kweek ( HH, zaden ) Link: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ast-t7104.html
Wil ik verder met een aantal lowryder #2 zaden die ik heb. Al las ik dat l#2 niet aan te raden was om als 3e joint te roken. Het advies ging hier uit naar White Widow. Tips?
Ik heb nog 20 L#2 zaden, en denk er aan om er 10 te gaan ontkiemen.
Mijn kweekbak is ongeveer 60cm bij 60cm, dan kan ik:
- dit vol storten met grond
- gaan kweeken in potten
Mocht er (bij kweken in bak ) een man tussen zitten dan kan ik die wat moeilijk tussen uit halen of vrouwen moeilijker verplaatsen. Ik zou wel een vrouw willen bestuiven om weer een paar zaden te krijgen.
De voeding/lijn van Canna wil ik gaan gebruiken, Rhizotonic, cannazym en terra vega enz.
Ik ontkiem in zaai/stekaarde. Na 3 weken zet ik de plantjes over op mijn versie van de bobo mix. ( recept? zie link boven in )
Oke, dan het schema om het voor mij duidelijk te hebben.
1.
Ik begin met het ontkiemen van de zaden. Doe dit onder 18/6
2.
Na de geboorte, laat ik de spruitjes zo'n 3 dagen onder 24/0 staan.
3.
Spruiten gaan op 18/6. Na een week of twee/drie plant ik ze
over of in de volle grond of potten.
4.
Begin dan ook met voeding mee geven. Van de 3x dat ze in de week water krijgen, krijgen ze dan 1 maal de voeding cocktail mee ( schem van canna )
Opmerkingen of tips? Graag.
Wil ik verder met een aantal lowryder #2 zaden die ik heb. Al las ik dat l#2 niet aan te raden was om als 3e joint te roken. Het advies ging hier uit naar White Widow. Tips?
Ik heb nog 20 L#2 zaden, en denk er aan om er 10 te gaan ontkiemen.
Mijn kweekbak is ongeveer 60cm bij 60cm, dan kan ik:
- dit vol storten met grond
- gaan kweeken in potten
Mocht er (bij kweken in bak ) een man tussen zitten dan kan ik die wat moeilijk tussen uit halen of vrouwen moeilijker verplaatsen. Ik zou wel een vrouw willen bestuiven om weer een paar zaden te krijgen.
De voeding/lijn van Canna wil ik gaan gebruiken, Rhizotonic, cannazym en terra vega enz.
Ik ontkiem in zaai/stekaarde. Na 3 weken zet ik de plantjes over op mijn versie van de bobo mix. ( recept? zie link boven in )
Oke, dan het schema om het voor mij duidelijk te hebben.
1.
Ik begin met het ontkiemen van de zaden. Doe dit onder 18/6
2.
Na de geboorte, laat ik de spruitjes zo'n 3 dagen onder 24/0 staan.
3.
Spruiten gaan op 18/6. Na een week of twee/drie plant ik ze
over of in de volle grond of potten.
4.
Begin dan ook met voeding mee geven. Van de 3x dat ze in de week water krijgen, krijgen ze dan 1 maal de voeding cocktail mee ( schem van canna )
Opmerkingen of tips? Graag.
Comment