Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
probleempje met temperatuur
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: probleempje met temperatuur
persoonlijk een paar graden 2 a 3 omhoog en voor de rest ziet je niet gevaarlijk aag maar tis altijd beter ietsje warmer. Mischien een warmtelamp had ik vroeger bij me slangen hangen. zon 100 watt verwarmd tot 20 graden in een kot van 1.2x1.00x2.30 afstand van me terrarium.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Orias View Postgedver aja en waar kan men dat aanschaffen Xtreme klinkt als muziek in de oren heb een tentje staan in de garage temp daar nu ja 10 graden zeker maar tis voor stekken en moederplant zou wel wat verwarming kunnen gebruiken. thx
Comment
-
Wel ff kijken naar het stroomverbruik.
Dat is vaak eng hoog bij die mobiele kacheltjes
Kun je de omgevingstemperatuur waar je kast in staat (je kweekt in een kast?) niet verwarmen dmv cv ?Last edited by Gertie; 7 December 2009, 22:42.
Comment
-
Beste kwekerken, ik ben iemand die van simpele oplossingen houd.
Wat ik meestal doe is zoals Gertie al zei mijn omgeving (kamer) (voor)verwarmen doormiddel van cv, maar dat kan nog wel eens een tijdje duren voordat eindelijk de gewilde temperatuur is bereikt.
Voor snelle en korte verwarmings boosten , Ga ik lekker StofzuigenPcPc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html
Comment
Comment