Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pc übermicro-kweek vraag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Pc übermicro-kweek vraag

Korting op 420shop
    200 mm outtake fan

Ik ben van plan 3 feminized lowryder's 1# er in te gooien

Hier alle dingen die ik tot nu heb ..
    3 x 1,5 cl mini potjes voor ontkiemen
    1 x 7L bak voor bloei (3 lowryders)
    1 x weerstation met receptor
    1 x Plantenspuit om de lv omhoog te houden
    Scrog net (weet niet of ik hem bij de LR's nodig heb)

De ruimte van de kast is bijzonder klein, maar zolang er 1% kans is dat er iets leuks uit groeit, vind ik het het proberen waard
    De afstand van de bodem tot de lampen = 31 cm van de 7L bak tot de lampen 16cm

Gaat het de goede richting op? Advies / Kritiek
    Nouja , genoeg gepraat, hier wat foto's
    Attached Files
    Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

Last edited by bassassin; 9 December 2009, 18:51.
    node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

Comment

Verder ziet het er prma uit, veel succes.

Grtz

Comment

devils haze ''ik zou maar 1 x 120 mm afzuigen je gat onder sl kweken dat word lang niet zo warm als hps''bassassin ''Verder denk ik dat je beter voor maximaal 2 plantjes kan gaan'' -Ik denk dat ik het toch bij 3 hou
          Ik heb inmiddels veel pc grows ge-lezen/zien (ook op andere fora) en daar zie ik dat er makkelijk 3 planten in kunnen. (ik ga alleen Autoflowers growen)

Pot: devils haze & monty ''je kan oo 3 kleinere potjes nemen van enkel 1 a 1.5 liter''monty ''Verder zie ik dat je nog geen lichtval hebt gemaakt voor je fan'' - Ook vergeten te adden dat ik daar al mee bezig was
          De case is nu 100% 'lightproof'
          ''Je lampen hadden misschien nog een tikkeltje hoger gemonteerd kunnen worden, je zult iedere cm nodig hebben'' - HELEMAAL GELIJK Grootste fout van de pc

God.... wat kan ik typen zeg..

Nu nog een paar vraagjes om 100% zeker te zijn dat ik ''goed'' begin:

Na wat onderzoek kwam ik terecht bij Plagron Bat-mix is dit denken jullie goed voor mijn kweek?

Ook dacht ik aan Plagron : Top Grow Box Terra

Ik wil 5 auto femm zaadjes kopen:

Goede keus?

Heb ik dan alles wat ik moet hebben GROEIEND 2010 in te gaan?

Alvast fijne Kerst

Pc
          Attached Files
          Last edited by PcExpert; 16 December 2009, 16:18. Reden: Foto's vergeten .. lol
          Pc Grow - http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/f84/pc-grow-eerste-kweek-el-monstre-2x-t9718.html

Comment

http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...502/page5.html post 84

De batmix bevat niet genoeg stikstof om 6 weken op voor te groeien. Het is dus goed dat je extra stikstof geeft mbv startup. Zelf zou ik er ook voor zorgen dat zodra de planten in de bloei worden gezet, ze ook worden overgepot zodat je zeker weet dat er voor de bloeifase nog genoeg verse batmix aanwezig is. En dan zou je er voor kunnen kiezen om in de eerste 5-6 weken bijv. met growmix te werken, aangezien deze is voorbemest met groeivoeding, om te voorkomen dat je uiteindelijke pot gedeeltelijk gevuld is met batmix waar 6weken op gegroeid is. Deze batmix heeft geen goede uitgebalanceerde NPK-verhouding meer aangezien een deel van de stoffen mogelijk verbruikt zijn (stikstof, calcium, magnesium) en andere niet (fosfor, kalium). Om dus te garanderen dat de batmix optimaal werkt, zou ik op de dag dat de bloeifase begint, de potgrootte verdubbelen en daarmee genoeg verse batmix toe voegen zodat je zeker weet dat de batmix zijn werking optimaal is.

Natuurlijk is die 6 weken voorgroei voor jouw niet nodig dus wat ik zou doen is gewoon even laten voorgroeien in zaai en stekgrond (in een turfpotje fzo) en dan in je pot doen met batmix zodra er bloei verschijnselen zijn.
            Last edited by olivier; 19 December 2009, 13:59.

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

monty, darkiess,dokkie en olivier

Dank jullie wel voor jullie posts, ik typ misschien niet zo veel, maar ik heb alles meerdere malen goed doorgelezen.
                            Ik ben eindelijk begonnen met mijn eerste kweek/verslag op JD, ik zal daar heel veel hulp bij nodig hebben, zouden jullie daar misschien een kijkje willen nemen?

Van mij part kan hier een slotje op

Greetz

Pc
                            Last edited by PcExpert; 1 January 2010, 21:11. Reden: link vergeten

Comment

Comment

Bezig...
                              X