Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over me LED grows

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Vragen over me LED grows

    led units werken prima heb er maar 1 van 90w DGG.
    En heb niks teklagen
    Gzz

    Comment


      #92
      Re: Vragen over me LED grows

      Oorspronkelijk geplaatst door knockie View Post
      sorry is geen gebekvecht niet mijn intensie.

      over 2 weken komen de units binnen.

      vond het gewoon vreemd dat dokkie over 12 verschillende leds begon gebruikt voor de DGG unit.

      mijn excuses voor het ongemak.

      ps: zwenkfan zou ik weglaten en als je ff wacht dan kun je mijn testresultaten gebruiken om zeker te kunnen zijn van een rendabele investering.

      greetz

      Goed het is geen bekvechten, maar echt vriendelijk kwam het niet over.

      Comment


        #93
        Re: Vragen over me LED grows

        Oorspronkelijk geplaatst door knockie View Post
        sorry is geen gebekvecht niet mijn intensie.

        over 2 weken komen de units binnen.

        vond het gewoon vreemd dat dokkie over 12 verschillende leds begon gebruikt voor de DGG unit.

        mijn excuses voor het ongemak.

        ps: zwenkfan zou ik weglaten en als je ff wacht dan kun je mijn testresultaten gebruiken om zeker te kunnen zijn van een rendabele investering.

        greetz

        Bij mij geldt er eveneens een levertijd van 2 weken. Dat extra zwenkfannetje van 40 euro maakt in het kostenplaatje niet zoveel uit. Een zacht draaiend fannetje kan naar mijn oordeel zeker geen kwaad.
        Last edited by Xtreme; 14 January 2010, 18:02.

        Comment


          #94
          Re: Vragen over me LED grows

          in ieder geval veel succes toegewenst, krijg je trouwens de standard of de special?

          greetz knockie

          Comment


            #95
            Re: Vragen over me LED grows

            Ik zou zeker met een ventilator werken, als je kijkt naar sommige Led kweken is het grootste probleem meeldauw en budrot door de gebrekkige luchtverversing en ventilatie (je mag echt het nu van een deftige ventilatie niet onderschatten voor onze plantjes)
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment


              #96
              Re: Vragen over me LED grows

              Natuurlijk ben ik het met je eens dat een ventilator absolute noodzaak is. Bij de rest van je reactie wil ik toch wat kanttekeningen plaatsen. Meeldauw kan ontstaan bij een te lage relatieve vochtigheid van de lucht. Wortelrot kan ontstaan bij een te hoge vochtigheid en/of te weinig zuurstof doorlatendheid van het medium.Stengel- en/of bladrot zijn van meerdere factoren afhankelijk: onder meer natte, onvoldoende luchtige grond, te hoge relatieve vochtigheid van de lucht.Kort gezegd, het is slechts zoeken naar de optimale omstandigheden.
              Last edited by Xtreme; 15 January 2010, 08:30.

              Comment


                #97
                Re: Vragen over me LED grows

                zucht

                Comment


                  #98
                  Re: Vragen over me LED grows

                  dokkie heb jij nog foto's van je zolder?
                  Gzz

                  Comment


                    #99
                    Re: Vragen over me LED grows

                    ja zekers piet, maar die komme eerst in 't blad.

                    Comment


                      Re: Vragen over me LED grows

                      Oorspronkelijk geplaatst door dokkie View Post
                      zucht
                      Dokkie, wat is de toegevoegde waarde vann je nreactie "zucht"? Participanten in dit topic nemen de moeite om inhoudelijk te reageren. Ingeval je ergens faliekante onzin constateert zou het je sieren om daar op adequate wijze in te spelen.

                      Comment


                        Re: Vragen over me LED grows

                        oke,prima zie het dan wel
                        Gzz

                        Comment


                          Re: Vragen over me LED grows

                          @extreme

                          Nadat ik deze ochtend me topic las, was dat was na lang staren me diep overwogen reactie op de verloop van dit topic. Maar na die diepe zucht had ik weer genoeg zuurstof in me hersenen om de boel te relativeren en de draad weer op te pikken. Verder ik waardeer de jouwe en elke andere bijdrage in deze topic tenzeerste , een enkeling daargelaten.
                          Last edited by dokkie; 15 January 2010, 10:27.

                          Comment


                            Re: Vragen over me LED grows

                            Eerst denken, dan doen.

                            Comment


                              Re: Vragen over me LED grows

                              Oorspronkelijk geplaatst door knockie View Post
                              wtf klaag je nou het is tenslotte GOEDE RECLAME zonder extra kosten.

                              geen slechte bedoelingen

                              sorry als ik je heb gekwetst
                              Ik voel me niet gekwetst, meer verveelt....

                              Al test je alle LED lampen van DGGL vs HPS setups, ik juig je alleen maar toe.

                              Ik heb r geen zin in. ben niet zozeer led tester, gewoon dokkie die met ledjes ging klooien. ik grow niet meer met hps, dus vind het persoonlijk onzin om een vs hps setup neer op te zetten. ook niet om een eventuele groep mensen te overtuigen. als je me niet geloofd, dan maar niet. En als je niet alleen op mijn bevindingen af wilt gaan, zijn er al enkele spectra unit grows hier en op andere fora waar ook respectabele resultaten onder behaald worden. Zo ook topics op buitenlandse fora waar redelijk tot goed onder combinatie van verschillende LED spots en units wordt geoogst.

                              Alles wat je me verder verwijt gooi ik op de grote hoop. daarbij klaag ik niet. Je geeft zelf aan niet tevrede te zijn met me antwoorden, en schuift t af als bullshit. dus doe nu niet zo schijnheilig, je was toch eerlijk en niet sociaal.

                              al dat gezeur over onafhankelijk of niet. Ik begon met rood en blauwe ufos eind 2008, die deden t niet zoals we willen. Daarna heb ik zelf het spectrum verder door ontwikkeld, dat wil zeggen, door gegeven aan dggl welke kleuren erbij moesten., Die lampen heb ik daarna getest. eind 2009 heeft DGGL op basis van me research voor t spectrum van de LED spectra units de plantproces LED spots in overleg met mij ontwikkeld. En over dit beknopte samenvattingkje van de realitijd omtrend mijn led avontuur ben ik ook nooit stiekum over geweest, lees maar na. Dus wat zeg je nu eigenlijk?



                              grtjes weer en testze
                              Last edited by dokkie; 26 January 2010, 10:01.

                              Comment


                                Re: Vragen over me LED grows

                                Nogmaal mijn excuses

                                IMO ging het fout toen ik in 1 van de berichten helderheid vroeg omtrend de opbouw van de DGG unit ivm de verschillende ledkeuzes.

                                Je begint hier over 3 kleuren rood en ik ben gewoon nieuwsgierig naar de andere 8 leds.

                                Een setup tegenover HPS is niet de bedoeling. Een onafhankelijke test wel.

                                Heb respect voor je resultaten en ben 100% onafhankelijk. Dit word een eerlijke test man.

                                Zand erover oki?

                                peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X