Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

? 4x 20Watt spaarlampen aansluiten ? (E27 fitting + aansluitsnoer)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

? 4x 20Watt spaarlampen aansluiten ? (E27 fitting + aansluitsnoer)

Korting op 420shop
    Hoi,

Voor een micro projectje zou ik graag een 4-tal lampen aansluiten.
    Ik dacht om ze alle 4 tergelijk in parralel aan te sluiten op een aansluitsnoer die ik heb van een oude stekkerdoos, kan dus genoeg watt aan denk ik.
    De bedoeling is om ze in een rij naast elkaar aan te sluiten.
    Maar sinds geen electronica ben, weet ik niet hoe de beste aanpak hiervoor is..
    Iemand?

grtz Spliffmeister
    Last edited by Spliffmeister; 29 December 2009, 14:32.

Re: ? 4x 20Watt spaarlampen aansluiten ? (E27 fitting + aansluitsnoer)

Het is mij ooit eens uitgelegd op de volgende manier: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...post60666.html en dat hielp. Succes!

Grtz
    node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

Comment

bedankt voor het antwoord!
      Als ik het goed begrijp verdubbel je gewoon je draad door er een suikerklontje tussen te steken?
      Verminderd dit niet in lichtsterkte dan?

ps. zag je lst verslag, mooi hoe je haar zo kort hield zit zelf te twijfelen om een niet-af direct op 12/12 te zetten met lst, dan kun je ze even klein houden

Comment

"Als ik het goed begrijp verdubbel je gewoon je draad door er een suikerklontje tussen te steken?"
        Klopt

Verminderd dit niet in lichtsterkte dan?
        Niet als je snoer dik genoeg is, misschien als je een hele dunne pakt.

- - -

Waar je verder op moet letten is dat je die 'suikerklontjes' (kroonsteentjes genaamd), goed verpakt daarna. Dus goed intapen bijvoorbeeld. Mocht er enige vorm van vocht in je kast ontstaan, dan gaat dit niet goed samen met blootliggende kroonsteentjes
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

morgen zal ik men lampen in elkaar knutselen en later komt het wel in een strak verslagje

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spliffmeister View Post
              morgen zal ik men lampen in elkaar knutselen en later komt het wel in een strak verslagje

Comment

Bezig...
              X