Ik wil starten met een nieuw projectje, namelijk een (micro)kweek in een koelkast. het is mijn bedoeling een koelkast, die naar mijn mening al bijna gebruiksklaar is door de waterdichtheid en witte reflectie, isolatie en lichtdichtheid al bijna klaar is voor ik er aan begin. toevoegingen zijn?
thermostaat
pvc buis voor lucht in *2
gat voorzien voor lucht uit *3
verluchting voorzien *4
Ik heb een ontwerpje gemaakt met paint. ik post deze zodat jullie kunnen meekijken of het interessant is om er aan te beginnen.
Ik wil werken met spaarlampen. ik weet dat het minder zal opbrengen dan TL of HPS meer de hoeveelheid is mij niet echt belangrijk. ik vind het maken van de kast en het kweken zelf veel belangrijker dan de grammen achteraf. echter heb ik over het kweken met spaarlampen wel wat vraagjes.
1.kan je ook bloeien met spaarlampen?
2.waar moet je op letten als je de lampen koopt(welke zou jij er in hangen en hoeveel)
3.veranderen spaarlampen het klimaat in de kast?
4.moet ik een soort spaarlamp er in hangen of kan je beter meer kleuren gebruiken?
4welke wattage?
thermostaat
pvc buis voor lucht in *2
gat voorzien voor lucht uit *3
verluchting voorzien *4
Ik heb een ontwerpje gemaakt met paint. ik post deze zodat jullie kunnen meekijken of het interessant is om er aan te beginnen.
Ik wil werken met spaarlampen. ik weet dat het minder zal opbrengen dan TL of HPS meer de hoeveelheid is mij niet echt belangrijk. ik vind het maken van de kast en het kweken zelf veel belangrijker dan de grammen achteraf. echter heb ik over het kweken met spaarlampen wel wat vraagjes.
1.kan je ook bloeien met spaarlampen?
2.waar moet je op letten als je de lampen koopt(welke zou jij er in hangen en hoeveel)
3.veranderen spaarlampen het klimaat in de kast?
4.moet ik een soort spaarlamp er in hangen of kan je beter meer kleuren gebruiken?
4welke wattage?
Comment