Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Raised pot method (filmpje)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Raised pot method (filmpje)

Korting op 420shop
    Hey

Een interessante techniek voor alle buitenkwekers hier. Zeker handig als je plant in volle grond moet staan. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar zeker het proberen waard. Lijkt me goed om rot door onze vochtige nazomers, te voorkomen.

Wat je doet is je laat je plant voorgroeien in een eerste (klein) potje. Als dit potje volgeworteld is, ga je de wortelkluit bij overpotten een paar centimeter boven het niveau van de grond in de nieuwe pot zetten.
    Nu heb je bovengrondse wortels!
    Ik vind het er nog mooi uitzien ook, kga dit deze zomer zeker proberen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn de voor/na delen?

ohja nog bijna vergeten: het filmpje
    At the 22nd Cannabis Cup, Soma gave an enlightening lecture that revealed many of his most popular techniques for cultivating cannabis, including an introduc...

(je hoeft niet het hele filmpje te kijken, het gaat over de wortels vanaf minuut 2:00)

Groeten!

Re: Raised pot method (filmpje)

jahma werkt al een tierelier
    voordeel je geeft water in de tweede pot, dus van onder

Comment

Re: Raised pot method (filmpje)

Cool filmpje thankx! Soma hoor ik graag bezig.. interessant figuur ook trouwens. Een cannabisguru als het ware he... De man weet wel wat af van kweken en cannabis int algemeen. Als ik me niet vergis is Soma na een zware hartoperatie met cannabis begonnen.. als alternatief voor de pharmaceutische middelen. Het verbeterde zijn levenskwaliteit enorm. Ik heb hier ooit 'n filmpje van gepost.. 'Not A Criminal'.

Greetz

BReWEr

Comment

Bezig...
      X