Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek in maisveld.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Buitenkweek in maisveld.

informeer je ook wanneer je gewas geoogst wordt. Bij mais heb je twee soorten mais dacht ik, de ene die in augustus geoogst wordt en da andere eind september begin oktober.
    Als je in mei autoflowers zet groeien ze + - evenredig met het mais , dus idd is het het beste even voor te groeien ergens anders en pas in de mais te zetten wanneer de mais hoger is.
    grtz,thelos

Comment

Ik heb nu al van verschillende mensen gehoord dat hun poging tot growen in een maisveld geen succes was. Volgens hen slorpen de maisplanten teveel water op, waardoor de cannabisplant uiteindelijk komt te sterven van uitdroging

Comment

onze blauwe vrienden mogen in deze omgevein Utrecht, niet vliegen.
        dus zolders staan vol
        overdag mogen ze vliegen tot 4 uur,daarna word het donker . en vliegen in het donker is ten strengste verboden.
        maar snachts in t donker dus zullen de zolders wel warmte aantrekken maar ze mogen niet vliegen dus niet checken en overdag vliegen ze maar zien ze de warmte niet.
        alleen in het weekeind zaterdag vliegen ze overdag dus doen we de lampen uit.
        zo simpel ligt het allemaal.
        gr

Comment

stek geplant op 20 juni langs de mais om aan te tonen dat het goed gaat.
          ook al zou er gesproeid zijn in het begin van juni , toch is dit in mijn ogen nooit een biologische kweek daar er verscheidene gifstoffen/reststoffen in de bodem kunnen zitten. er zijn inderdaad heel wat anders plaatsen die 'biologisch' zijn want met de zure regen van de laatste tien jaar is het 'biologische ' al wat minder dan daarvoor.
          anyway , ik zal niet zeuren , twas maar om een voorbeeld te geven ,
          veel geluk met jullie kwe(e)k(en) van het jaar
          grtz
          PHDSC00048.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Muzak View Post
            Ik heb nu al van verschillende mensen gehoord dat hun poging tot growen in een maisveld geen succes was. Volgens hen slorpen de maisplanten teveel water op, waardoor de cannabisplant uiteindelijk komt te sterven van uitdroging
            check dit dan maar eens :p http://www.youtube.com/watch?v=7xFiqYP1g00
            ik ken heel wat mensen die een hele grote oogst hebben gehad in de mais
            a joint everyday keeps the doctor away

Comment

Comment

Aan de rand. licht er ook aan hoeveel je er zet. Aan de rand lijkt het net onkruid
                Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Aha ok bedankt voor het antwoord, dacht enerzijds ook de rand, maar langs de andere kant valt het minder op als je het er middenin zet Maar, je hebt idd een punt

Comment

is natuurlijk afhankelijk hoeveel je er in de mais zet. van boven kun je dat heel goed zien namelijk.

grtz
                    Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Staat in NL de mais tussen bakstenen muren???
                      Hier in BE staan er bomen naast met daaronder netels.... Ook gekartelde blaadjes... ook zelfde opbouw van plant... en wordt niet mee bespoten... of mee geoogst...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                        Staat in NL de mais tussen bakstenen muren???
                        Hier in BE staan er bomen naast met daaronder netels.... Ook gekartelde blaadjes... ook zelfde opbouw van plant... en wordt niet mee bespoten... of mee geoogst...
                        Hier in BE ligt het veld gewoon achter de huizen, dus van sommige huizen heb je dan een aantal netels maar niet genoeg om je plant te verschuilen.. Bomen doen ze hier meestal weg aangezien dat voor sommige oogsten van de landbouwer ovor giftige dingen kan zorgen ofzo in de voeding (als de landbouwer voedsel plant voor z'n beesten als bieten enzo).

Comment

Mja ik zit hier wel op de origenele boerebuite....
                          hier heb je weggetjes met enkel velden en een enkele boerderij ertussen....
                          en hier staan de bomen er gewoon nog
                          wordt wel enkel graan en mais gezet maar bij het graan moe je het ni gaan zetten want daar is meer beweging dacht ik? wordt dit niet twee keer per zomer geoogst?

Comment

Voor de zuiderlingen onder ons, ik heb ergens gelezen dat naast mais ook asperge velden erg geschikt zijn voor onze hobby. Wanneer asperges geoogst worden laten ze veelal de asperges die niet rijp zijn staan. Dit worden later hoge planten die prima onze dames wat privacy kunnen geven. Heb hier zelf geen ervaring mee maar leek me uitermate geschikt.

Comment

Dat klopt idd, echter asperge word op lossgrond geteeld.

Comment

Bezig...
                              X