Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Fastbud (autoflower) kas kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

2x Fastbud (autoflower) kas kweek

Korting op 420shop
    Hey iedereen

Na mijn binnenkweek, die momenteel nog aan de gang is en best wel goed gaat. Ga ik nu mijn 2 andere plantjes buiten zetten.

Woensdag 2 mei heb ik mijn 2 zaadjes op nat keukenpapier gelegd, en vanochtend ( vrijdag 28mei) is 1 zaadje uitgekomen, en deze avond de andere.
    Dus best wel goede zaden, 3 van de 3 uitgekomen.. Sweet seeds:p

ik heb nu al een paar vragen.. zou het de moeite zijn om 1 van de 2 plantjes in een vroeg stadium te toppen? dan kan ik misschien het verschil is zien..
    Al heb ik wel bij mn huidige plantje gezien dat ie nogal "speer" vormig groeit.. ik heb hem wel gebogen maarja..
    Dus als iemand even zou kunnen bevestigen of dit een goed idee is^^

Mijn 2 zaadjes zitten nu dus in een potje en ik hoop dat ik ze snel weer kan zien.
    fotos.. ja er valt eigenlijk nog nix te zien.. ik maak er wel wat als ze zijn bovengekomen..
    Momenteel staan ze nog op mijn vensterbank voor het raam, omdat dit net wat warmer is.. Maar zodra ze uitkomen gaan ze de kas in.. Met dit mooie weer is het daar aangenaam warm..
    Maar ik vraag me af of het daar niet te warm wordt? wat is de maximum temperatuur dat een plantje kan verdrageN?
    Ik weet niet of een autoflower verschillend daarmee is?
    maar in de kas kan het toch in de zomer wel oplopen tot 35 graden denk ik..
    de deur staat dan al open dus dan kan ik er niet veel aan doen..
    Staan ook andere planten in zoals tomaten, chili's nzo.. Die kunnen dat natuurlijk aan.. Iemand die me hier iets over kan zeggen?

Nairez

Re: 2x Fastbud (autoflower) kas kweek

ik zou 1 plant knakken of super kropping genoemd kijk effe op youtube ik heb op deze internet site ook al iets over gelezen ik heb 7 jaar in de kas gewerkt waar ik natuurlijk ook een klein plaekje voor mezelf had ik weet dat het zeer positief kan uitvallen kijk wel uit met het knakken van je plantjes het moet echt heel rustig met beleid gedaan worden als het boven de 35 graden is niet goed maar tussen de 30 en 35 graden is de ideale temp. met de zon erboven op het zijn tropische planten je kan echt een hoop terug vinden op deze site over de temp ik maak me meer zorgen hoe zit het met rupsen spint spinnen en derest van de insecten ongedierte en schimmels als je eenmaal lekkere grote toppen heb gaan die k.u.t beesjes lekker in je toppen zitten dus de ontlasting resten van poppen en weet ik veel allemaal zit in je toppen wat ik zelf weet ik zou als ik jou was zorgen dat kan niet verder antwoorden vertel hoe groot je kas is als je een hobbykas heb maak een paar fotos schrijf als je nog iets wil weten laat het me weten
    Last edited by relshout; 7 September 2010, 19:43.

Comment

Bezig...
    X