Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw seizoen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nieuw seizoen

Korting op 420shop
    Wanneer ga je weer beginnen ,met je nieuwe buitenkweek

Re: Nieuw seizoen

15 april ga ik ontkiemen denk ik.
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

1 april beginnen met mijn planten voor thuis, 5 stuks Nadia uit Denemarken. de rest van de planten( 50) komt op een guerilla spot.
      Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

18 april 2011 Volle Maan van het Ontwaken; Binnen ontkiemen.

17 mei 2011 Volle Grasmaan; De grote wijde wereld in.

Comment

Tijdens ijsheiligen ga ik ontkiemen, dan kunnen ze naar buiten. Eerder is nergens goed voor.
          Wanneer je gewoon een reguliere soort zet, kun je dat trouwens het beste half juni pas doen. De plant is dan een stuk "groener" wanneer deze in de bloei staat en dus minder ontvankelijk voor schimmels.

Comment

Ik ga deze zomer guerilla, op verschillende plaatsen, allemaal bubblegummer, sterke plant en makkelijk te stekken.
            Vorig jaar zijn ze op 24 april naar buiten zijn verhuisd, ietsje te koud nog, met bladschade als gevolg, verder zijn het grote stevige planten geworden met goede opbrengst.
            Dit jaar heb ik een moederplant, komende van een stek van vorig jaar, staat voor te groeien onder tl, klaar om op haar beurt stekken af te staan.

Ik ga ze +/- maandje laten voorgroeien en 14/15 mei (za/zon) buiten zetten. Stekken ga ik begin april pakken, eveneens een goede moment om zaad te laten ontkiemen, mits je ze laat voorgroeien.

Comment

... ... ...

Comment

gister 3 hollandse hope zaadjes te kiem gelegd voor de fun, denk dat ik half maart ga beginnen.
                binnen kiemen, en voorgroeien.

PPlantje
                ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

wordt wel bijlichten dan PP, is nog een beetje kort dag nu.

Ik ga trouwens binnenkort ook de eerste ronde erin leggen, even afwachten wat er in feb met het weer gebeurd maar iets zegt me dat het een vroeg voorjaar gaat worden...
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ik start altijd op 1 januari
                    dan op 8 maart zaai ik er nog en ten slotte op 8 mei nog es

momenteel 18u per dag bijlichten maar ze doen het goed

ik begin al n paar jaar op 1 januari en in maart zijn de meesten al boven 60cm
                    en dan begint alles maar pas!

Comment

Ik start over 4 weken met het binnen opkweken van een mooie NLX moeder.(over 4 weken nieuwe kweek)
                      De bedoeling is dat als mijn nieuwe binnenkweek klaar is, ik een stel mooie uit stekken gegroeide dames heb voor in de tuin

Echter ben ik wel van mening, als je binnen planten hebt, zet er geen buiten in de tuin
                      Ik denk dat planten in de tuin voor de politie een soort van advertentie is van; --> Kom kijken, ik heb er binnen meer<--

Ciao TJ
                      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

1 zaadje is gekiemd van de hollandse hope, zit nu in de grond, maar kijken wat het word,
                        extra belichting is geen overbodige luxe nee, tis wel houd hiet, 11 graden, verwonderde mij dat het ding nog steeds leefd.ach ja
                        zie wel wat er van komt, binnenkort santa maria ontkiemen. suc 6 jullie allemaal.

)PPlantje
                        ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tomjonko View Post
                          Echter ben ik wel van mening, als je binnen planten hebt, zet er geen buiten in de tuin
                          Ik denk dat planten in de tuin voor de politie een soort van advertentie is van; --> Kom kijken, ik heb er binnen meer<--

Bij mij is dat net andersom joh... als ik GEEN planten in de tuin of op het balkon heb staan weet de politie dat het tijd wordt voor een bezoekje. En als ik dat nou met m'n paranoia-hoofd zo zou denken ...tsja daar zijn pillen voor, maar in dit geval wist een ouwe juut dit onder het genot van een glaasje te vertellen... Wel een goeie gast trouwens, eentje van de ouwe stempel die 'n beetje groen geen reden vind voor haastdoenerij of opgeklopt optreden. Zit 'tie met droge ogen te vertellen dat z'n pa vroeger ook wiet rookte maar dat was omdat er geen tabak was toen, "er zullen wel een hoop armoedzaaiers zijn hiero" met een vette knipoog. Lol man
                          waren ze allemaal maar zo...
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik wou persoonlijk volgende week beginnen maar het is weer lekker koud aan het worden. Beetje heel koud. Vandaag nog tegen de 0 graden aan. Ga wel 2 weken wachten en dan hoop ik dat het wat warmer wordt. Achja ik nog een hele tijd om alles nog eens even goed na te kijken.

Comment

15 maart de eerste 10 autofowers voor het raam na 3 weken de kas op mijn balkon weer in zoveel mogelijk kleine oogsten zeker 6 keer 5 planten ik heb er zin in

Comment

Bezig...
                              X