Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oogsten of nog wachten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

oogsten of nog wachten?

Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ik heb 2 grote planten in de tuin staan alleen deze zijn nog niet volledig af gebloeid. mijn vraag moet ik toch de oogsten of heeft dat geen zin? het wordt slecht weer einde van de week, dus ik moet oogsten of snel een afdakje maken wat kan ik het beste doen...? alvast bedankt voor de reacties

zie foto's:

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Re: oogsten of nog wachten?

als je zelf zegt dat ze nog niet voledig afgebloeid zijn moet je ze nog niet oogsten he
    vriendelijke groeten thclover

Comment

Ik zou ze zoveel mogelijk beschermen wat je zelf al zegt
      Wanneer zijn ze begonnen met bloeien? ik denk dat ze zeker nog 3 weken of langer moeten bloeien
      Je zal er nu niet zoveel aan hebben om nu te oogsten dus dat is jammer
      Ik heb begin september al mijn eerste oogst gemaakt buiten maar dan moet je ze verduisteren

Comment

vrees dat daar nog niet veel rookbaars aanhangt,zie enkel witte pistels
        grtz

Comment

Die moeten nog wel een weekje of 4 lijkt me zo.

Comment

als je die nu oogst ga je niks te roken hebben das jammer en planten smelten niet van regen en slechter weer hoor daardoor gaan ze juist afbloeien

suc6
            God was never on your side..

Comment

Bezig...
            X