Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tumble Trimmer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Tumble Trimmer

Korting op 420shop
    Weet iemand hier misschien of je in de regio Nijmegen een Tumble Trimmer kan huren? Ben op zoek maar de meeste growshops hebben niets.
    Zie via google veel van indoorgarden.eu maar die website is niet te bereiken. Met redelijke spoed heb ik er 1 nodig. Het is wel voornamelijk kleiner spul wat er in moet..

Re: Tumble Trimmer

Even mailen met Tumble Trimmert

Hij heeft er nog wel een met een lullig krasje.

Hoef je ook nooit meer te zoeken.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Mee eens, schaf er 1 asap zelf aan. Het is echt een super uitvinding waar je jaren plezier aan hebt. Ik denk dat Tumble Trimmert er vast wel een heeft staan. Nieuw met krasje of een gereviseerde.

Mijn advies is dat je wel een originele moet kopen, niet van die met China poelipap apparaten. Er is zelf al een elektrische.

Comment

Ja, en als bewijsmateriaal voor later op de kast laten staan. Erg fijn. (Die Chinese doen het trouwens ook gewoon)
        Indoorgarden is stiekem vertrokken van het internet, met een stapeltje euro's en problemen van klanten.
        Via google zie ik er nog wel meer. Als je veel te tumbele hebt, is het misschien de moeite waard om er een stukje voor te rijden.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Volgens mij heb Tumbeltrimmer er een handeltje in kijk even hier op markt plaats.
          God was never on your side..

Comment

Daar kan hij nog niet komen, met 1 bericht.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
            X