Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is mijn oogst al klaar? Moet ik me boom al omhakkuh? :p

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Is mijn oogst al klaar? Moet ik me boom al omhakkuh? :p

Korting op 420shop
    Beste expers
    Ik zit zoals zoveel met een dilemma,ik heb voor de grap me vader een zelf opgekweekt stekkie gegeven omdat mijn kat ze steeds op at :p
    En mijn vader heb nogal groene vingers en een mooi tuintje,dus dat moest goed komen,het is een binnen wietje een exodus cheese van een zaadje van de greenhouse,en dat leuke kleine stekje is nu een serieuze boom geworden van zeker 2 bij 2 minimaal,en mevrouw barst van de mooie toppen,maar ik weet dus echt niet wanneer ik moet oogsten wil eigenlijk al morgen gaan omdat er slecht weer aankomt maar ben ik dan niet te vroeg? de foto's zijn van 3 dagen terug en bovenin toppen beginnen de haartjes al aardig bruin te worden alleen wat er wat meer binnen in groeit is nog erg wit,maar ik heb geen idee of dat bij een cheese eerder of misschien later moet? en als ik ze op de kop te drogen hang met het meeste blad er nog aan kan ik daar het proces nog iets mee rekken? of zeg je gewoon nog even buiten in het rot weer laten staan met de kas op rot? Want dat willen we natuurlijk ook niet
    Dus please mensen HELP!!! Alle info is welkom en ik kan hem vanwege dat ie niet mag opvallen niet verduisteren of overdekken daar is ie al veelte groot voor geworden :p
    Alvast bedankt
    Greetz Wicked
    IMG-20111013-00082.jpgIMG-20111013-00084.jpgIMG-20111018-00106.jpgIMG-20111018-00108.jpgIMG-20111018-00109.jpgIMG-20111018-00115.jpg
    Attached Files
Bezig...
X