Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je kan het zout eerst uitbakken. Gewoon in een koekenpan zonder boter, gewoon droog erin en gematigd verwarmen. Zo drijf je nog alle int zout geabsorbeerde water eruit en werkt je zout nog meer hydrofiel.
Hmmm, ik droog ook in een doos ergens in een kamertje, maar merk nu wel dat het nog ietsje te vochtig is, straks ook eens rijst in gooien, bedankt voor de tip!!!
Dat washandje is een goede tip. Er valt tijdens het ophangen weleens een topje omlaag. Als hij dan onder het strooizout zit rookt dat niet zo lekker, tenminste lijkt mij niet (wellicht een idee).
Over drie weken ga ik het testen, dus ben benieuwd.
Mooi gedaan hoor Ik zelf neem altijd een grote kartonne verhuisdoos of doos van tv karton neem namelijk ook vocht op
je kan ook een bak rijst onder in zetten dat trek ook vocht aan.
ziet er geweldig uit voor drogen op een kleine plaats. Had je echt totaal gee geurhinder zolang je de doos dicht liet?
En je hebt ze toch enkele keren buiten gaan 'verfrissen' met verse lucht neem ik aan?
Ik ga een exacte kopie van je doos maken, alleen ga ik vochtvreter korrels gebruiken. Of is dit af te raden? Lucht zal zeer droog zijn en kan je wiet te snel drogen? Ik zou hem immers wel 4 weken willen laten hangen in de doos voor een betere cure en dus zoetere smaak....
Enkel que ventilatie stel ik me vragen, ze staat al binnen bij je en dan enkel van die paar kleine gaatjes aan het handvat zeg je?
gaat het niet ongeloofelijk hard stinken in en buiten zo'n doos?
wel mooi gevonden
Nope. Dat viel reuze mee. Het ligt ook een beetje aan je wietsoort, natuurlijk. Maar ik heb 'm gewoon op mijn slaapkamer kunnen houden en heb er echt weinig last van gehad.
Comment