Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

jouw out door knaller

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

jouw out door knaller

Korting op 420shop
    Goeie dag,

Wat is jouw absolute out door topper en waarom ? Ben op zoek naar leuke soorten voor komende zomer.

Voor mij zijn dat de ierdbei en old farmer nepal. Mijn out door toppers moeten aan 2 dingen vol doen. Potentie en harde / compacte toppen.

Ben op zoek naar mensen die de nodige strains hebben geprobeerd en dus kunnen vergelijken.

Groeten
    Eigen gekweekte zaden

Re: jouw out door knaller

ik ga altijd voor vroegbloeiers en geen auto flowers_ ierdbei _ basic beauty _ mag13sq heb ik wel gehad maar de laatste tijd alleen maar durben poisen voor guerilla want die vind ik het lekkerst heb ook wel laatbloeiers maar die tel ik niet mee die staan dan achter huis bij een maatje

Comment

eenzaam aan de top : PP

al jaren een keiharde garantie op prima rookbare wiet en fantastische opbrengsten. Of dat nou gekweekt is op onbewerkte guerillaspots of in een voorbewerkte en controleerbare achtertuin. Steevast struiken met waanzinnige omvang, meeldauwvriendelijk(wel aanwezig maar het moet echt onzettend kloteweer zijn en langdurig blijven om het te laten doorslaan. Budrotgevoelig als de laatste bloeiweken te nat zijn). Als ik alleen al de afgelopen 4 jaar reken (daarvoor 1 jaar niet buitengekweekt) was de minimale opbrengst per plant 200gram droog, met serieuze uitschieters naar boven. Nadert in de topjaren binnenwiet, maar doet het met minder weer ook prima. De hoeksteen van de jaarlijkse aanplant, voor mijn blowende familie en naaste vrienden de garantie dat er tot aan de eerste autofloweroogst van het volgende seizoen genoeg te smoken valt.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

@ stiekel, De mag13sq ken ik nog niet. Heb jij hier toevallig een kweek verslag van? Of weet iemand een linkje naar een kweekverslag ?

@Moreweed, de pp bedoel jij power plant mee neem ik aan ?

Hoor graag nog meer mensen.

Groeten
        Eigen gekweekte zaden

Comment

kweekverslag heb ik er niet van wel een linkje waar die zaden wegkomen http://www.basicseeds.nl/nl/welkom.html

Comment

Comment

PP = powerplant inderdaad
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

De mag13sq laat ik voor wat het is. Ben zelf meer van de betaalbare zaden :p

Oke niet verwacht de powerplant hier terug te vinden. Hoe veel weken moet deze eigenlijk bloeien ?

Groeten
                Eigen gekweekte zaden

Comment

eum... pfff man dat hou ik niet bij joh. Ik word gewoon op een schone zomermorgen wakker en zie dat 'tie dan in de bloei staat , en ze wordt omgehakt zodra die rijp is of het weer niet meer gaat meewerken . Zou je voor de zekerheid even moeten checken in een straindatabank als je het echt wilt weten

let wel : ik heb ze alleen buiten en in volle grond, niks geen potterij of lampengeneuzel. Binnen zou ik ze niet 1-2-3 neerzetten -alhoewel er prima mee te kweken valt, er is gewoon teveel keus-

Ik kan me wel voorstellen dat je PP niet direct verwacht had.. hier in mijn directe omgeving zijn ze echter waanzinnig conservatief(vooral mn stiefmoeder en -broer), experimenten mogen best als dat maar gebeurd met PP en op precies dezelfde manier als de afgelopen jaren... Ik kweek buiten ook wel andere soortjes maar heb per soort er niet lang genoeg mee gekweekt om die als "outdoorknaller" te kunnen bestempelen. Dat is trouwens niet helemaal waar, voordat we hier met PP aan de slag gingen hebben we een tijd vikings gehad, met af en toe zo'n paarse variant ertussen. keileuk spul wel maar mn stiefpa regelde dat toen, en dat is al flink lang geleden.
                  Last edited by moreweed; 18 December 2011, 23:56.

Comment

Ja inderdaad wat een keus. Zal eens kijken of ik voor volgend jaar paar pp zaden weet te bemachtigen.

Groeten
                    Eigen gekweekte zaden

Comment

zal je niet tegen staan, maar neem wel van te voren wat tijd om jezelf bekend te maken met snoei/tuintechniek. Flink toppen en wegbuigen zorgt dan voor struiken waar je U tegen zegt.

Comment

Ja oke ik top eigenlijk nooit en weet dat ik dat beter wel kan doen.

Maar had eigenlijk wel gehoopt nog wat meer mensen te spreken.

Groeten
                        Eigen gekweekte zaden

Comment

Ik ben groot fan van autoflowers, ik heb tot nu toe korte (maar wel late) bloeiers gehad die het op een na allemaal belabberd gedaan hebben. Dit jaar begin ik aan een paar lowryders voor zaad en een eigen hybride die ik misschien doorkruis met de lowryders. Als deze zomer zo raar loopt als alle andere dan kan ik toch rekenen op een degelijke oogst! Ook de lantaarnpalen op de tuin gericht dwingen me om dit te doen. Komend jaar dus enkel auto's. 1 of twee rondes per zomer; nice
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Leuke aan autoflowers is inderdaad dat jij 2 of 3 runs kunt draaien. Moet er alleen wel veel van zetten wil je er wat aan over houden.

Ben er persoonlijk nog niet van overtuigd maar aan de andere kant ook nog niet zo veel getest.

Groeten
                            Eigen gekweekte zaden

Comment

hey tjapado,

Vorig jaar heb ik met top44 een heel goede oogst gehad.
                              Redelijk vroeg klaar, lekkere smaak en stone/high.

Dit jaar probeer ik het met AF's : AutoMazar, PolarLight en AutoBlueberry.

groetjes.

Comment

Bezig...
                              X