Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer de buitenteelt aan te vangen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wanneer de buitenteelt aan te vangen?

Korting op 420shop
    Jaarlijks kunnen de meeste buitenkwekers nauwelijks wachten hun zaden in de grond te zetten. Het is inderdaad verleidelijk om in april te beginnen. Echter, mei is en blijft de maand bij uitstek om buiten te beginnen. Cannabis is een zon- en warmteminnende plant. Over een reeks van jaren zijn temperatuurgemiddelden over de diverse maanden bijgehouden.
    De gemiddelde temperatuur in april en mei is 8,3 en 13.7 graden;
    De gemiddelde laagste temperatuur is 3.5 en 7.5 graden;
    De gemiddelde hoogste temperatuur is 12.9 en 17.6 graden.

Re: Wanneer de buitenteelt aan te vangen?

Op 1 april is er 11 uur licht.
    Op 1 mei is er bijna 15 uur licht.

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ook dat is een valide argument QnQ.

Comment

Ik zou zelf gaan Voor 15 mei als je niet van die mega joekels van planten in je tuin wil hebben.
        God was never on your side..

Comment

Ik houd me aan mijn eigen interne wekker.... als ik denk dat het kan ....gaan ze, al is het begin april.
          Works for me

Comment

Vorig jaar had ik ze ook vroeg buiten staan omdat het toen zulk goed weer was
            Maar ik begin zowiezo binnen met opstarten en dat gaat niet lang meer op zich wachten

Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

denk dat het rond maart gaat beginnen dit jaar > ik wil 'n koppel moedertjes hebben voor de guerlla-aanplant, en zo vroeg mogelijk profiteren van een evt warm voorjaar met de eerste autoflowers. Die zullen wel bijgelicht moeten worden dan maar da's met wat t.l.etjes prima, zeker omdat ik de eerste set altijd zaad laat schieten (eerst de volgende ronde zeker stellen, dan de fun).

De vaste stek zal pas in mei bevolkt gaan worden, da's echt vollegrond struiken teelt.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

hier gaan half maart de eerste AF's al buiten in een kastje
                maw begin april gaan we die kiemen!
                (zou reg moeten zijn alhoewel dak hoor da da ni bestaat dus zien wel maar zou leuk zijn zaad van te hebbe voor de rest van de zomer dan..)

Comment

Een autoflower is toch altijd vrouwelijk?
                  Ik heb nog nooit een mannelijke tegen gekomen ze.
                  je kan ze bervuchten met een mannetje van een andere strain of mss met enorm veel stress,
                  dat ze herma worden maar die AF kunnen tammelijk wat mishandeling aan dus ja

Grtz
                  My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation

Comment

Ik begin midden april. Planten moeten groot worden bij mij, dat is de bedoeling.
                    Maar als je midden april begint met ontkiemen, alles kopen, rustig opstarten, dan hebben ze hun goed bladerdek tegen dat de zon in het voorjaar tegenwoordig lang en fel schijnt. Als het eenzelfde zomer als de vorige jaren zal zijn, kunnen ze zo nog genieten van de vroege zon en lekker doorgroeien. Plant je pas veel later, hebben ze daar niet veel meer aan, plant je veel vroeger strekken ze teveel naar mijn mening.
                    Je kan ze ook steeds even binnenzetten als het te koud is buiten. Licht, ja, dat wel. Goed op letten !
                    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Kan indica rond midden april?

Comment

Sure, vorig jaar zijn mijn indica's rond 20 april in kiempotje gegaan. Daar ben ik nog steeds van aan het roken .
                        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

The plant of today, makes the planet of tomorrow.

Comment

Lekker veel dus! geen problemen meer met dure coffeeshops van 7,50 per gram en amnesia zelfs soms12,00 per gram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door smokey_72 View Post
                            Een autoflower is toch altijd vrouwelijk?
                            Ik heb nog nooit een mannelijke tegen gekomen ze.
                            Nee hoor, er zitten echt wel kereltjes tussen. Afgelopen jaar nog een tijdje hier op het forum wat heen en weer zitten kletsen over of de verhouding man-vrouw beinvloedt wordt door het moment in het seizoen dat je ze plant (buitenkweek is dat dan natuurlijk). Ik heb in elk geval standaard kereltjes ertussen, tot volle tevredenheid want zaad moeten kopen zou zonde zijn
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ga rond 19 maart ontkiemen ,krijgen bij gelicht met de tl 933 warmwit en 943 koelwit
                              en gaan eind april als het goed weer is naar buiten anders in mei

Comment

Bezig...
                              X