Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer de buitenteelt aan te vangen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wanneer de buitenteelt aan te vangen?

Wat ik aangaf zijn plannetjes echter zijn die maar een heel grof idee. Uiteindelijk werkt het meer zoals Vale aangaf > er komt een moment dat je als ervaren buitenkweker gewoon weet : "nu moeten ze de grond in". Omdat m'n eerste run AF-jes zowiezo wordt bijgelicht gaat die ook erg vroeg de grond in, en lukt het vaak die dan te laten profiteren van mooi voorjaarsweer. Zoiets denk ik dat er dit jaar weer aan gaat komen, er was iets in de lucht vandaag dat me een kriebeltje gaf. Nog 2 van die kriebels en het gaat los.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ik hoop het idd ook dat er 1 kerel tussenzit
      zeker van die AF waarvan je nooit opbrengst fatsoendelijk kan inschatten is het lekker handig als je ze maar te plukken ebt ipv te kopen
      Ik heb al verscheidene jaren te vroeg geplant .... dan plant je gewoon wat bij als je merkt da je wat te snel bent geweest.. natuurlijk ook weer een voordeel van eigen zaad te kweken..

Comment

Dit jaar ga ik gewoon weer in Juni aan de gang. Werkt evengoed maar is de temeratuur buiten ook enigzins een beetje stabiel. Ik ben in mei jarig en meestal is het een halve dag mooi weer en een halve dag hondenweer dus te onstabiel voor mijn plantjes.

Comment

De eerste staan buiten in de volle grond hehehe mooie test
          De rest mag binnen lekker op gang komen

Ajo
          Ventje
          Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Hahaha ventje! Ik heb er ook al een buiten neergezet twee weken terug, hij leeft nog.. Maar nauwelijks! Er zit overigens wel groei in ook al is het een paar millimeter sinds aanplant.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Als je niet afhankelijk bent van de temperatuur nu ( minimaal 15 graden buiten ) krijgen ze dan niet te weinig zonuren als je ze buiten zou laten staan, zodat ze heel snel in de bloei zouden schieten.
              Zodat je een soort van mini bonzai wiet plantje hebt.
              sigpic

Comment

Jawel ze zullen nooit tot hun max komen maar het is wel mooi spul om mee door te gaan kwa resistantie van kou en vocht
                Net als bij LR2 zit er bij mij ook niet veel schot in maar ze leeft en groeit ondanks dat het buiten nog geen 10 graden overdag is

Overigens de Lowryder #2 doet het heel goed met dagen die langer worden en dan afbloeien onder 18 uur zon

Ajo
                Ventje
                Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Bezig...
                X