hallo, ik had zo het idee met een vriend om te gaan kweken in een kas. het is onze eerste keer en we hebben helemaal geen ervaring. hopelijk kunnen jullie mij tips geven of een link naar een goed topic over het kweken in een kas(!).
Welke soort kan ik het beste gebruiken voor het kweken in een kas? stekjes of zaadjes?
Waneer moet ik ze in de kas zetten?
Moet ik ook met licht en donker werken?
Hoeveel ventilators moeten erin?
Wat voorn voeding moet ik gebruiken?
Dit zijn niet al mijn vragen maar veel voorbeelden, als een van jullie een hele guide zou kunnen maken, of als er al eentje van is. en daar even een linkje in dit topic van willen zetten. dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
sorry, sommige vragen zijn dom. maar dat is ook om aan te geven hoe onervaren ik ben!
Dankje wel!
Welke soort kan ik het beste gebruiken voor het kweken in een kas? stekjes of zaadjes?
Waneer moet ik ze in de kas zetten?
Moet ik ook met licht en donker werken?
Hoeveel ventilators moeten erin?
Wat voorn voeding moet ik gebruiken?
Dit zijn niet al mijn vragen maar veel voorbeelden, als een van jullie een hele guide zou kunnen maken, of als er al eentje van is. en daar even een linkje in dit topic van willen zetten. dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
sorry, sommige vragen zijn dom. maar dat is ook om aan te geven hoe onervaren ik ben!
Dankje wel!
Comment