Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verduisteren vragen en antwoorden. + Schema !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Verduisteren vragen en antwoorden. + Schema !

Korting op 420shop
    Ter voorbereiding van de komende buiten kweek heb ik een schema gemaakt om de beste periode te selecteren die ik graag zou willen gebruiken om mijn plantjes te verduisteren.

Aangezien de zomers te kort zijn en ik de afgelopen jaren peg heb gehad met betrekking tot het af bloeien van mijn planten heb ik besloten dit jaar te gaan ver duisteren.

Om het mij zelf zo makkelijk mogelijk te maken heb ik hiervoor een dag lengte schema aangepast met daarin informatie die ik hierbij kan gebruiken.

Ik ben van mening, en dat zullen de meeste van jullie ook wel zijn dat een plant het beste kan af bloeien onder volledig 12 uur licht 12 uur donker.

Ik heb uitgezocht welke maanden en welke uren hiervoor het meest geschikt zijn.

Graag wil ik wat hulp en of op/aanmerking of aanpassingen/wijzigen van mede leden van dit forum krijgen om samen de beste periode tot verduisteren te selecteren.

Ik hoop dat mensen wat aan deze informatie hebben en dat er mensen zijn die het nog verder willen en kunnen uitwerken.

Met vriendelijke groet,
    jullie mede-kweker CRONIC

001.jpg
    Last edited by CronicAronic; 8 February 2013, 11:20.
    sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
    May Jah Bless The Herbs

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Verduisteren vragen en antwoorden. + Schema !

handig schema!
      Ik zet ieder jaar Haze , altijd vervelend met die lange bloeitijd,
      volgend jaar pak ik denk ik toch maar een mooie vroegbloeier

Comment

Re: Verduisteren vragen en antwoorden. + Schema !

@ QnQ, Ik was van plan van te voren de kleintjes op te trekken onder tl verlichting 18/6 en ze daarna naar buiten te verplaatsen en ze daar af te bloeien. Maar je hebt inderdaad gelijk. Ik zou mijn plantjes naar 15 mei na buiten kunne doen dan hebben ze rond de 16 uur licht per dag, volgens mij ook wel genoeg voor te groeien. En daarna verduisteren in het blauwe vak. Het is een beetje passen en meten, maar hierdoor weet ik wel wanneer ik precies een periode 12 uur licht heb voor af te bloeien.

@ JohnnyHaze, Het blauwe vak dat ik heb uitgekozen heeft een duur van ongeveer 4 en een halve maand, tijd zat om haze af te bloeien mits je hem binnen ( onder tl bv ) voor groeit. En anders zou ik zelf inderdaad kiezen voor een indica dominante plant. ( of een volledige indica )

Greet CA
        sigpic

Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
        May Jah Bless The Herbs

Comment

Bezig...
        X